Född7710 skrev 2013-10-15 11:50:08 följande:
Skönt att sf måttet växt :) Min var på 33 cm för två veckor sen och ligger på den högsta streckade kurvan. Med dottern så låg magen på den understa kurvan hela tiden. Så olika det kan vara. Ska till bm på måndag, få se hur det ser ut då. Alltid lika spännande :)
Senaste dygnet har lillen rört sig mindre. Kände mig lite orolig och ringde bm som hänvisade till förlossningen. Där sa de att det ff är tidigt i graviditeten och att jag ska äta något och vila så kommer bebis säkert igång. Så får det bli! Hoppas han kommer igång snart, jobbigt att gå runt och vara orolig..
Ja det va skönt att bm va lite orolig då ja va under min kurva sist gång... Men det har vi kommit ikapp nu =)
Ja det e så fachinerande att det kan vara så olika för alla =)
Här rör det sig en hel del, vilket e väldigt skönt så slipper man bli orolig över det. Däremot e ja lite smått orolig över att ja har fått högt bt.. Så det inte e havnandeskaps förgiftning..
Mwn bm sa att det kan vara så att den lill* ligger å trycker på blodkärlen så hjärtat måste pumpa hårade å fortare för att få runt blodet..
Ja här hade h*n gärna fått komma imån men samtidigt e det väll bra att h*n väntar i alla fall 2 v till...
Men ååå vad ja vill träffa min lill* nu!!!