Inlägg från: Lejonmamman01 |Visa alla inlägg
  • Lejonmamman01

Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

Lindsey Egot the only one skrev 2013-10-18 08:01:18 följande:
    Han om någon borde ha råd med en hårtransplantation.
    Ja, visst tycker man! Samtidigt som jag respekterar människor som väljer att vara som de är - trots att de skulle ha råd med operationer av olika slag.
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-18 13:02:19 följande:
    Som sagt, det tar tid att arbeta bort Charles gener. Flört För oss som minns Diana så hade hon ett fantastiskt hårsvall, så det kan ju inte vara från henne Williams flint är ärvd..

Men rent personligen tycker jag det är befriande att våga strunta i flint (ja, han har råd med transplantation), och t o m skämta om det med glimten i ögat! När de visade upp sin nyfödda son sa han ju att "tack och lov har han mer hår än jag". Det är något attraktivt med män och självförtroende (även om just W är för ung för mig). 

Yul Brynner med hår, ser ut som min tråkige granne:

Yul Brynner utan hår:

NOW we're talking... 

Ja, Charles och hans bröder lider ju alla av tidigt manligt håravfall. Om kvinnor får håravfall, tyder det på något helt annat än ärftlighet. T.ex. vitaminbrist vid för hård bantning.
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-18 14:09:22 följande:
    Det är klart, men hälften av grabbarna här åker bort om några år pga allmän solkighet skulle jag tippa. Skrattande Inte lätt att vara snygg & berömd, för att senare förfalla och bli bortglömd. Och flaskan är det tyvärr alltför många som åker dit på..Tänker på hur fräsch vår egen favvo var före och efter sina glansdagar..

Jo, precis. Smartare att dra sig undan rampljuset när man inte är så vacker längre.
  • Lejonmamman01
    Grodprins skrev 2013-10-18 14:12:21 följande:

Hur menar du nu, att det är bättre att skaffa barn med lämpligt avelssto? Nu trollar du bara, eller hur?

Nu tolkar du kanske bokstavligt igen..? Jag menar alltså inte, att man ska sätta på en häst!
  • Lejonmamman01

Förresten tror jag ingen har nämnt detta praktexemplar: Timothy Dalton! Perfekt som romantisk och mystisk 1800-tals-Lord i "Jane Eyre!
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-18 14:16:27 följande:
    Fula hattar, men det är ju män vi ska posta.

Jag diskuterade ärftlighetsfaktorn.
  • Lejonmamman01
    Grodprins skrev 2013-10-18 14:19:01 följande:

Jag tolkar inte bokstavligt. Min fråga kvarstår.

Skoj OCH allvar. Charles skulle förmodligen inte ha skaffat arvingarna till tronen med Mrs Parker-Bowles - trots att han gifte sig med henne senare i livet - p.g.a. att hon saknade skönhet och ett antal andra egenskaper. För jag ger Juliette så mycket rätt, som att Diana var oändligt mycket vackrare än Camilla!

Det är inte heller någon slump att William gifte sig med Catherine Middleton, som är en av världens vackraste kvinnor i egen rätt (och även hennes syster).  
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-18 14:18:28 följande:
    Till skillnad från förr, där det var mer eller mindre inavel bland de kungliga (kusiner gifte sig osv), så har man numera vett att ta in fräscht blod utifrån för snyggare gener. Det var nog så du menade Lejonmamma?

Ja, bland annat. Fast Sarah Ferguson var väl inte någon släkt, hon heller..? Utan hon VAR utifrån, men ändå mindre snygg.
  • Lejonmamman01
    cazh82 skrev 2013-10-18 14:18:59 följande:
    Menade inte det där tidigare inlägget fullt ut, lät väldigt snuskigt.

Ja, jag ville inte ens kommentera det... Men då vet vi.

Dessutom dog ju många av dem tidigt i cancer eller hjärt-kärlsjukdom. Säkert mycket p.g.a. just rökningen. 
  • Lejonmamman01
    Grodprins skrev 2013-10-18 14:26:25 följande:

Tycker du inte att man ska skaffa barn med den man älskar? Eller ska man inseminera sig med den blondaste och vackraste?

Såklart att man ska. Men nu talade vi ju om de ytterst få människor här i världen, som ska avla fram den nya tronföljaren. Då är egenskaperna ganska viktiga...
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-18 14:26:26 följande:
    Den ska man inte underskatta. Att Monacos unga prinsar och prinsessor (på Carolines sida) är vackra har de Grace Kelly (-- Caroline) och sin pappa Stefano att tacka för. Knappast Prins Rainer.

Stämmer. Prins Albert fick tyvärr utseendet väldigt mycket emot sig... Nu är han gift med en mycket vacker kvinna - men det verkar inte bli några barn där..?
  • Lejonmamman01

Juliette F skrev 2013-10-18 14:33:23 följande:
    Ja men de liknar ju pappan.. engelska kungahusets vackra gener...

Ja NU ja. Men som ung helikopterpilot var han ett trånobjekt för tjejer över hela världen!
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-18 15:05:58 följande:
    Han har var gudomlig, och har varit uppe flera gånger. Skadar dock inte med fler bilder på läckerbiten. Tungan ute Synd att han är stendöd bara..Gråter

Valentino gjorde kvinnor över hela världen galna. Min mamma (född på 20-talet), hade t.ex. en kompis som aldrig gifte sig - trots att hon var vacker och fick många erbjudanden, som kunnat förbättra hennes situation (född i stor, fattig familj). Hon KUNDE inte, för hon älskade Rudolph Valentino, och kände att han var hennes livspartner - fast han var död och fast hon såklart aldrig träffat honom i verkligheten!

Har även läst att när filmen "Sheiken" gick över världen, så åkte kvinnor till Sahara och vandrade rakt ut i öknen, för de hoppades på att bli räddade av honom!  
  • Lejonmamman01
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-10-18 20:54:57 följande:
    Herregud va Pierre är lik sin far.

Jag orkar nog inte ens kolla om Albert har någon oäkta son som heter Pierre... har han det..?
  • Lejonmamman01
    Anoteri skrev 2013-10-22 20:31:17 följande:
    Om man ar sa individualistiska, hur kommer det sig att nastan alla mjukporr / 'glamourmodeller' ar smala med stora silikonbrost och langt har, oftast blont. Ar det en tillfallighet?

Precis! Jag skulle också säga att det är precis tvärtom mot vad Birger påstår. Det finns ju många kvinnor som kan gå utanför den vanliga He-man-normen, och se något attraktivt i "gulliga" killar, bleka, spensliga och intellektuella killar, androgyna killar, "nallebjörnar" med "kärlekshandtag" (valkar runt midjan), dystra och melankoliska konstnärstyper, alkoholister och narkomaner som de tror att de ska "omvända med kärlek", fängelsekunder och psykiskt sjuka med bisarrt kriminellt register (som också ska omvändas med kärlek), o.s.v., o.s.v.....

Medan män helt enkelt vill ha den arketypiska bystiga blondinen med stora ögon, fylliga läppar och klar, orynkig hud... Samt okomplicerad och problemfri i psyket - vilket också kan uttryckas som "kåt, glad och tacksam"... 
  • Lejonmamman01
    Grodprins skrev 2013-10-27 15:33:41 följande:
    Svara på det här, lejonmammaon01.

Jag förstår. OK?
  • Lejonmamman01

Har den här tråden vaknat igen? Då måste jag lägga till ett praktexemplar som inte har nämnts förut (tror jag): Nathaniel Parker! Otroligt snygg och stilig, och passar perfekt i alla roller som engelsk gentleman!
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?