Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
(Orlando Bloom ser dock mkt bättre ut när han går upp i vikt för sina filmer som tex. sagan om ringen. Men tyvärr går han typ alltid ner i vikt igen så fort filmerna är klara. Bläh, hans anorexia verkar inte ha fått honom förstå hur mycket mer manlig han ser ut med lite kött på benen!)
Enligt mig är vissa män med så kallade 'feminina' drag väldigt vackra och tilltalande. :)
Dock är endel män vackrare på vissa bilder än på andra också, så det kan ju bero på bild eller film.. Sedan är det attraktivt med helheten så att säga. Någon som är talangfull, smart, rolig och inte bara snygg eller vacker.
Några jag tycker är fina är:
Patrik Leonheart
Jackson Wang
För några år sedan var just Orlando Bloom och Johnny Depp sådana jag fann attraktiva. (så som Orlando såg ut som Legolas, och Johnny Depp som Jack Sparrow, exempelvis.) Men de tilltalar mig inte lika mycket längre.
Tänk vad olika man kan vara. Jag dras inte det minsta till biffiga män med breda axlar, och män som ska vara seriösa med 'kalla' ansiktsuttryck mest hela tiden, framförallt inte i den kombinationen, de ser ut som att de är redo att slå ner någon när som helst. :)
Udda, antagligen men så känner jag.