Åh va tråkigt med att vännen och du skulle ha samtidigt, det är exakt samma för oss en på jobbet ska ha 22 mars och vi var beräknade enl mens 14 april :( okej ja gravtest kan tydligen visa positivt länge fick jag höra igår på efterkontrollen. Jag hade massa hinnor kvar så ska tillbaka om 2 veckor och se så det kommer ut men det tror jag det gör :) Men min bm sa igår att man kan ha äl typ 2v efter missfall :) så det är väl bara att sexa på som vanligt när man känner fört ;)
Jag mår ganska dåligt än speciellt igår då vart allt på riktigt när man var tillbaka på den där mottagningen som man absolut inte vill vara på för "den" anledningen... Men kämpar på och ser framåt. :)
Jag började blöda i fredags och åkte till akuten och fick konstaterat ma, fostret hade dött i v 9+2 ungefär och jag var då i v 12+3, så känns tråkigt när man gått så långt ändå :( men mina symptom hade försvunnit och när jag tänker tillbaka på det så är allt så tydligt, att man inte reagera då? :/ men men... Man ville inte tro på det liksom. Jag hade tur och allt mitt verkar ju ha kommit ut av sig själv men vet inte säkert än :)
Hur gick allt till för dig? Kram