När hade ni ägglossning efter MA?
Ts: har du tagit ett gravtest också? Som jag förstått det lär du inte få äl förrän efter att ett gravtest visar negativt. Vilket det inte gjort för mig ännu 15 dagar efter att jag fick cytotec.
Ts: har du tagit ett gravtest också? Som jag förstått det lär du inte få äl förrän efter att ett gravtest visar negativt. Vilket det inte gjort för mig ännu 15 dagar efter att jag fick cytotec.
Hej tjejer,
Får jag vara med här?
Fick reda på den 24/9 att jag hade fått MA. Då var jag i V 9 men de tror att missfallet skedde redan V 5-6. Skrapades i måndags och ska göra första graviditetstestet på måndag för att se om kroppen förstår att den inte längre är med barn.
Hej jag vill gärna vara med i denna tråd! Beklagar allas mf/ma. Det är så tråkigt.
Vi fick MA konstaterat den 20/9 och började cytotec behandling 21. Först tre dagar efter blödde det mycket och allt kom ut. Va på vul 5 dagar efter allt kommit ut och det såg bra ut. Jag har dock fortfarande inte fått någon riktig mens, trodde det va på g förra måndagen men bara rosa flytningar och brunt på pappret!
Äl test har inte visat stegring! Blur så less vill att kroppen kommer i gång så vi kan försöka igen.
Ska till min privata Gyn på fredag så hoppas han kan säga någonting om varför inget händer! Ett tag trodde vi att jag var gravid igen men inga + än!
Önskar alla lycka till att få + och att få behålla barnet!
Solros78: så himla tråkigt, har du fått mens? Jag berättar självklart va han säger... Tog ett äl test nyss som visar pytte.. Så nå hormoner vekar ju finnas ð??? men svårt att räkna ut äl när man har noll koll. ð???