Inlägg från: Björnmossa |Visa alla inlägg
  • Björnmossa

Vad är det obehagligaste ditt barn sagt?

Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-08 09:47:26 följande:
    Min son sa "Heja Djurgården" en gång efter att uppenbarligen ha umgåtts lite för mycket med sin morbror.
    Värst hittills! Vilken fasa!
  • Björnmossa
    Lexiie skrev 2013-10-30 00:46:44 följande:
    Både som en svart "skugga"  med runda suddiga genomlysande röda ögon (som om en lampa lös men det var fotat och bilden var suddig) svårt att förklara... på dagen var det mer som gelé massa istället för kropp, genomskinligt ögonen såg likadana ut men hade en annan form, inte lika runda. Vissa har bara "gått förbi" mig men ändå tittat utstirrande andra har kommit nära som om det vore en människa som skulle skaka hand med mig men "tittade" bara på mig och gick sedan iväg... När det gäller de "onda" kändes det som när man ser en läskig film och man hör den knäppa musiken för att huvudpersonen snart kommer bli anfallen av det skumma. Den typen av obehagskänsla medan "ögonen" kom närmare. Läskigt och jobbigt...
    Tror inte alls på sånt, känns som att allt är uppe i mitt huvud egentligen, tror jag håller på att bli knäpp haha... 
    Om du tror att du hallucinerar bör du kolla upp det. Kan vara epilepsi eller en tumör eller så.
  • Björnmossa
    Lexiie skrev 2013-11-16 00:42:32 följande:
    Jag tror jag kan få för mig saker bara för jag tycker mörkret är obehaglig eller nåt. Vet inte. Känns iaf inte som en hallucination. 
    Hur "känns" en hallucination menar du?
Svar på tråden Vad är det obehagligaste ditt barn sagt?