Inlägg från: babybabe |Visa alla inlägg
  • babybabe

Vad är det obehagligaste ditt barn sagt?

usch va kusligt, varför läser jag ens?

jag brukar känna att de är någon som iakttar mig. Ibland ramlar de ner saker, men kan inte lokalisera var för allt ser ut som de alltid gör, de bara låter som de trillar ner saker.

När jag var på behandling sa jag till tjejerna där att " Därinne är de spöken, jag känner de" . Fick höra nån dag senare att de varit ett medium där och sagt att de är andar just i det rummet. Kände också att de var nåt i trappan upp och på övervåningen. Ja, där var de också andar enligt mediumet. Riktigt creepy.

Är livrädd för att se andar och hoppas ja aldrig kommer göra det.

VE O FASA om dottern kommer börja babbla om nå dylikt. I will shit my pants. 

• babybabe

Så har jag träffat en såndär som ser andar o kan känna me pinnar efter olika saker, som kryss osv. Han sa jag har nån som går bredvid mig till höger. Undra vem det är.

• babybabe
    miela33 skrev 2013-10-09 09:56:15 följande:

det är din guide :) var snäll mot denna, vill dig bara väl och kommer följa dig genom livet <3
    Spännande! Undra vem de är.. Känns betryggande om de är som du säger, min guide och är snäll. Undra om man kanske får träffa på den när man dör? Haha herregud nu börjar jag verkligen spåna..
  • babybabe
    miela33 skrev 2013-10-09 10:14:24 följande:

det finns folk du kan gå och träffa om du vill lära dig mer om detta samt få träffa din guide! och nej ´jag skojjar inte. men kolla dig noga för så du inte går t nån skojjare bara, jag har sj träffat min men får inte ett ljud ur honom när vi kallar fram honom, däremot säger han enstaka meningar på nätterna, precis i samma veva jag vaknar kan jag hinna snappa upp en två meningar, väldigt intressant och spännande.
    Det skulle jag vilja.. Men vet inte vem som skulle kunna hjälpa mig med det, jag bor inte kvar där jag träffade denna man som sa jag hade nån bredvid mig..

Vafan, undra om de är det jag vaknar av ibland på natten? Det är som att ja hör nån prata, för en millesekund, de känns som att ja precis är påväg ur en dröm, nästan vaken. Precis som nån stått vid sängen o sagt nåt o jag hör bara en liten bit eftersom jag sov när det sas. Som nån som pratar me en när man sover o man vaknar till. Känns som ett spöke. Uppfattar inte vad som sägs dock.

Vad brukar din säga?  
  • babybabe
    stina 86 skrev 2013-10-11 10:18:57 följande:
    För ca 1 vecka sen vaknade jag av en musikmelodi och pallade helt enkelt inte kolla så jag somnade om igen..efter en stund kommer samma melodi igen var på jag får spel och går in på barnens rum för att kolla..apan,som det var i detta fall ligger på rygg överst i leksakskorgen..för att den ska börja spela måste man trycka på knappen som är på magen på apan..alltså ovan på..hmmm
    Samma här. Hade en leksaksgitarr som börja låta när jag skulle lägga mig. Kunde inte lokalisera vart de kom ifrån. På morgonen hittar jag den under soffan. Omöjligt för nån att trycka på den. Den hade vart borta i månader när den plötsligt börja spela.

Svar på tråden Vad är det obehagligaste ditt barn sagt?