Vad är det obehagligaste ditt barn sagt?
Min dotter föddes samtidigt som min mamma gick bort. Samma dag, samma tid..
Ända sen min dotter började prata har hon sagt att hon träffat mormor. Bland annat när hon föddes. Sen brukade mormor sitta i hennes rum och titta när hon lekte med dockorna. Hon slog även igång datorn (jag har själv sett att datorn har ett eget liv) påstod dottern.
Mormor ringde i en klocka (sån som man drar en grej åt sidan för att plinga till i) och den var väldigt trög.
Dottern når inte upp till klockan och ingen annan var där i samma rum.
Hennes oboy blandade sig själv men enligt dottern var det mormor. Jag stod bara och stirrade..
Dottern och min mamma har även väldigt annorlunda intressen och precis samma klädstil.
Absolut inte samma som jag.
Dottern har lärt sig att sy med pärlor och när jag frågar var hon lärt sig så säger hon att mormor lärt henne.
Min mamma älskade att sy i pärlor och jag har aldrig förstått mig på det. Dottern har fått pärlorna efter sin mormor.
Ja mycket händer, när man pratar om mormor är det alltid nånting som händer. Det kan vara saker som rör sig, kännas som att det blåser, saker börjar låta, eller bara känslan av att hon är i närheten.
Har även känt hennes doft. Hon blandade olika parfymer för att få sin egen doft. Min dotter har sagt att "åh det luktar mormor"