47 dagar kvar - behöver pepp...
jag är sååå nyfiken på när ungen kommer och hur den ser ut och allt. Väldigt pirrigt (upprepar mig säkert) men det är ju ändå såååå nära nu 35+0 idag!!!
jag är sååå nyfiken på när ungen kommer och hur den ser ut och allt. Väldigt pirrigt (upprepar mig säkert) men det är ju ändå såååå nära nu 35+0 idag!!!
börjar få en känsla av att den här graviditeten närmar sig ett slut. Men vem vet det kanske är 6 veckor kvar :) nu är den iaf med huvudet ned (idag...) vi får väl se hur när var :)
då är oktober snart slut. Jag som hoppades på idag. men det blir nog inte det...och det skadar ju inte att bebin tjockar på sig några dagar till men en vecka till tycker jag räcker ;)
jag kan vända mig om igen! helt fantastiskt! har haft så ont i bäckenet just vid vändning i sängen, inatt vände jag mig hur lätt som helst utan den minsta smärtan. Antar att barnet kommit längre ned ev fixerat sig fast jag tycker den känns ruckbar fortfarande. strunt samma vad som är orsaken det är underbart iaf!!!
det är ju bara å avvakta å se. min dröm om oktoberbebis verkar förbi. hade så gärna...men men... får bli en november bebis då
jag har tjatat om att jag mått så bra nu sista veckorna typ tusen ggr bättre än resten av grav å därflr kan va hravid ett tag till. men har varit ensam med sonen hela helgen då mannen jobbat typ tusen timmar då har humöret å stubinen inte varit den bästa då hade varit skönt om hen vill titta ut snart ändå. 37+0 om 3h å 18 min (inte för att jag räknar...)