• molly50

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

EnAnonumius skrev 2013-10-02 15:35:40 följande:
    Ja verkligen moget att kläcka ur sig "Det man inte vet har man inte ont av" samtidigt som man tvingar mannen att leva i en direkt lögn och bedrar honom. Vad gör du när bubblan spricker?
    För det är knappast moget att tro att man kan sopa undan sin otrohet år efter år. Det är bara otroligt naivt att tro att man kan fortsätta att sopa undan sin otrohet.

Sex är hur jäkla okey som helst att njuta av.
    Dock så anser ju jag att ljuga, och gå bakom ryggen är inte okey om man älskar och respektera någon.
    Bedrägeriet i sig, som är med otroheten är, mycket värre än sexet egentligen. Det är fan det du vägra att greppa, att folk vänder sig emot otrohet, och tvingar en annan människa att leva i en lögn, inte att du njuter av att ha massor av sex. Vill du över huvudtaget förstå skillnaden mellan "njuta av massor av sex" och "att vara otrogen"?

En som är mogen för ett äkta kärleksförhållande men ändå vill lite sexäventyr med andra ändå, ser till att man skaffar en partner med liknade vädringar, och har ett öppet förhållande i stället. Då blir det knappast otrohet utan båda partnerna är överens med varandra och har öppna kort.

Så kom tillbaka när du verkligen har förstår innebörden av mogen.
    Det krävs mer än att man kan stava det på ett inlägg på valfritt diskussionsforum.

Bra skrivet!
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 16:29:12 följande:
    Jo vet ni det är så det kommer att vara!Han kommer förbli ovetande för jag är fortfarande den gulliga frun hemma!Han kommer aldrig ana någonting!
    Och ang min dotter så hävdar jag fortfarande att hon inte kommer ta skada av det jag gör.
    Men för att göra er lite nöjda så är jag på väg hem och kommer närvara vid hennes läggning ikväll!
    Tyvärr var mannen min tvungen att åka hem för han är sjuk och orkar inte ta henne hela kvällen!
    Men jag har haft den mest underbara dagen på länge!Mycket skratt m.m med en helt underbar man!     

Du måste vara bra naiv som är så tvärsäker på att det inte ska komma fram.
    Men tänk efter litegrann. Ni visar er ute med risk för att någon som känner er kan se er. Ni har oskyddat sex vilket kan resultera i att du ger din man en könssjukdom. Du sitter och sms:ar med din älskare mitt framför ögonen på din man.
    Förr eller senare kommer du att göra bort dig,det är jag rätt säker. För IQ verkar vara en bristvara hos dig.
  • molly50
    IngerJosefin skrev 2013-10-02 16:48:25 följande:
    Jag skulle inte heller klara mig i ett förhållande där sexet inte är så bra. Men jag skulle aldrig gifta mig med en man som inte är bra i sängen heller! Varför vara tillsammans med en man i 12 års tid och sen välja att gifta sig med honom när du vet att han inte räcker till för dig? Det är oärligt mot er båda! Dumt att inte inse det från början istället för att agera så fegt som du har gjort och gör.
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 17:56:44 följande:
    Men vad är det ni inte förstår??
    Jag älskar min man över allt annat men i sängen funkar han inte.
    Jag är inte ute efter en ny relation!!JAG och åter JAG vill bara ha sjukt skönt sex.
    OCH NEJ jag skiter inte i min dotter..!!!   

Det vi inte förstår är varför du gifter dig med en man du inte älskar. Du har hela tiden vetat att ni inte funkar ihop i sängen,men trots detta så gifter du dig med honom och skaffar barn till råga på allt!
    Om nu sexet är så viktigt för dig så borde du kanske ha tänkt på det innan du gifte dig med din man och gett honom en chans att hitta en kvinna som verkligen förtjänar honom. Som älskar och respekterar honom och som kan bli en bra styvmor åt din dotter.
    För hon behöver verkligen en riktig modersgestalt.  Ett så litet barn behöver behöver sin mamma hela tiden. Inte bara när det passar mamma.
    Och varför har du inte pratat med din man om det här problemet med ert sexliv? Hade du gjort det så hade han kanske försökt att ändra på sig och du sluppit åka flottstång på andra män.

Och jo,du sätter dina egna behov före din dotter. Du sticker hellre iväg och särar på benen för andra män än att natta din dotter. Och det tycker i alla fall jag är att skita i sitt barn. Oavsett vad du tycker om den saken. 
  • molly50
    Förbluffad01 skrev 2013-10-02 20:21:10 följande:
    Men så bra då! Då har du ju umgåtts med henne nästan 10 min idag i stället för att göra gemensamma roliga aktiviteter hela dagen när du är ledig. Att du kom hem i tid var ju för att din man blivit sjuk och krävde att du kom hem och tog hand om tösen!

Inköpet av höstgarderoben har du ju själv skrivit om tidigare att det var ditt alibi för att smita undan med din älskare idag.

Men nu har du ju gjort din plikt så nu kan du med gott samvete strunta i din dotter tre kvällar igen då du kan leva ut dina lustar och ha sjukt skön sex igen! Din man bekymrar du dig ju inte ett dugg för. Du lever ju i NUET!
  • molly50
    Anonym (inte hundra) skrev 2013-10-02 20:22:48 följande:
    Ts du tror att du har allt under kontoll men det är bara som du inbillar dig. Risken är stor att du gör ett misstag. Och ju mer säker du känner dig desto större är risken, det är då du börjar slappna av.

Ts, om du stannar med din man får du leva med den här lögnen resten av ditt liv. Det är inte helt lätt. Det kräver mycket energi. Och man är ständigt lite orolig för att något ska komma fram. Kan aldrig helt slappna av.

Det tänker du inte på nu för allt är så nytt och spännande men tro mig, den spänningen förbyts i oro.

Nu förstår jag inte. Var det riktat till mig? Med tanke på att du citerade min kommentar.
  • molly50
    Förbluffad01 skrev 2013-10-02 21:07:46 följande:
    Du lever i nuet och blundar ständigt för eventuella konsekvenser. Allt eftersom det där med att söka spänningen på din mans bekostnad ger dig avtagande spänning så måste du ständigt öka insatsen för att uppnå spänningen på nytt och till slut kommer du att göra bort dig big time och din man förstår plötsligt och kan lägga ihop hela pusslet när han ser förklaringen till din ständiga frånvaro under alla de olika förevändningar du svänger dig med.

Du har skrivit att konsekvenser får du hantera när det blir dags.

Du bör nog emellertid börja förbereda dig lite på vad och hur du skall agera när din man till slut får reda på din rätta natur. Det kan bli avsevärt tidigare än du anar! Du är mer än lovligt naiv om du inbillar dig att du har kontroll över detta.
  • molly50
    Förbluffad01 skrev 2013-10-02 21:39:51 följande:
    Du är redan rökt! du har bara inte insett det själv än!
  • molly50
    Anonym (inte hundra) skrev 2013-10-02 22:08:09 följande:
    Nej det var en fortsättning på det du skrev om risker. Kanske borde skrivit det.

Ok. Då är jag med.
  • molly50
    Läs vad som står och inget annat skrev 2013-10-02 23:03:27 följande:
    Jag vet troligen vem ni är nu o funderar starkt att ringa din karl inom kort, nej det e inget hot men dock ett löfte, din stackars karl måste ju få veta o eftersom du inte ha karaktär nog att stå för vad du håller på med så får nån annan helt enkelt info honom, att du bara kan fortsätta bete dig så svinigt mot honom o som dessutom MEDVETET sårar din karl, fy fan, du måste alltså ha nått allvarligt fel i skallen såvida detta inte oxå e nått sjukt skämt....

Om du vet vem TS är så tycker jag du ska hålla det löftet. För hennes man och dotters skull. De förtjänar så mycket bättre,båda två.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg