Inlägg från: Vitrysk hockeyhjälte |Visa alla inlägg
  • Vitrysk hockeyhjälte

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:56:01 följande:
    Men vart kom mina käsnlor in någonstanns!Man ska inte vara 2 i ett förhållande för att må bra??
    Och sen snacket om att min dotter skulle må dåligt av detta!Hur många av er här inne har inte varit skilsmässo barn???  
    Du sätter din familjs existens på spel, vilket inkluderar din dotter. Ditt beteende riskerar, den dag det upptäcks, att utlösa din familjs sönderfall.

Men bara du får ditt stora sexbehov tillfredsställt så är ju allt annat sekundärt... 
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-01 23:08:42 följande:
    Jag gör samma som du enda skillnaden är att våra barn är vuxna. Min man är väldig gondol Pappa och man .och för det älskar jag honom enorm av hela mitt hjärta . Men att knulla är han värdelös på oavsett vad jag gör säger berättar vill han bara det vanliga. Om han gör något med mig som jag ber om slaknar han direkt . Jag kan ge honom allt han vill men han. Ger noll tillbaka. Så Jag har min älskare och han ger mig det jag behöver för att vara en god och glad fru mamma och mormor
    Vet han om älskaren? Skulle du tycka det var okej om han hade någon vid sidan om?
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    molly50 skrev 2013-10-02 09:12:24 följande:
    Jag håller med dig om allt utom det understrukna.
    Förr eller senare så tenderar sanningen att komma fram. Och att få veta att man inte bara är bedragen utan att ens partner dessutom har ljugit och svikit,det sårar faktiskt mer än otroheten i sig.
    Jag vet av egen erfarenhet.  
    TS har sex med den här andre mannen utan att skydda sig med kondom. Det gör ju också att hon riskerar att sprida sjukdomar till sin man. TS har ju ingen aning om hur många andra älskarinnor hennes älskare har eller har haft förutom henne.
    Och att få reda på att ens partner är otrogen genom att man får en sexuellt överförbar sjukdom kan inte heller vara roligt. 
    TS har inget samvete så hon skiter ju i vilket. Hon ser bara sig och sig och sig och skiter i alla andra, framför allt sin familj.

TS är, av allt att döma, en synnerligen motbjudande typ av människa. Möjligen bra i sängen, men mer kan fan inte finnas där. 
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-02 09:24:40 följande:
    Kul att det du tycker är rätt Jag gillar när min partner njuter så om han gör det med någon annan så ok.
    Ja, alltså, har man en deal att man får ligga med andra som båda gått med på och vet om har åtminstone jag inga moraliska betänkligheter. Det är otroheten och sveket jag tycker är förkastligt.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 09:26:09 följande:

Ha ha du skulle bara veta
    Normalt föredrar jag att veta före att anta, men i det här fallet är det tvärtom. För att veta skulle jag behöva ligga med dig och det skulle jag aldrig vilja eller ens våga. Vem vet hur många underliga baciller och bakterier du dragit på dig genom åren.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-02 09:41:26 följande:
    Nej män är inte otrogna de bara ligger med andra utanför äktenskapet . De blir ju inte tillfredsställda av frun . Att det alltid är fruns fel oavsett vem som är otrogen.
    Bullcrap. TS hade varit ett lika stort svin om hon varit en man och betett sig på samma sätt.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-02 09:45:22 följande:
    Skitsnack det tror du bara i din egen moral bubbla.
    Jag vet hur jag ser på det. Jag är rätt säker på att i princip alla mina närmaste skulle resonera på liknande sätt. Det är det enda jag kan basera mig på i det här fallet. 
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 10:02:26 följande:

JAG MÅR BRA!   
    Ja, och det är ju huvudsaken.

Not. 
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 10:06:37 följande:

Jo jag anser det!
    Klart du gör. I din värld finns ju bara du själv. Ja, och den här älskarens kuk.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (ooops) skrev 2013-10-02 11:02:48 följande:
    Men kollegor , bekanta och vänner har iof inte med någon annans liv att göra .
    Jag gör mot andra så som jag skulle önska att de gjorde mot mig. Om min sambo var otrogen och blev påkommen av någon vän eller bekant skulle jag önska att vederbörande berättade detta för mig.

Alltså skulle jag själv också "skvallra" i samma läge. 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg