Inlägg från: Anonym (1) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 21:17:04 följande:

Jo imorgon igen!
    Men imorgon är han ledig så då ska vi ses hela dagen!Ska bara lämna lill fröken på dagis! 
    Bor du i Stockholm? Det är väl få andra orter som tillåter att man lämnar barnen på dagis medans man har sex? Och du menar att din dotter inte kommer i kläm här...
  • Anonym (1)
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 08:36:13 följande:

Japp hon finns på riktigt Hemskt va och vet du Jag kommer missa nattningen idag me för tredje kvällen i rad
    Är du stolt över att du missar nattningen så ofta? Det verkar nästan som om du skryter om det. Personligen VILL jag vara med och natta min dotter. Hon brukar vilja att både mamma och pappa är med, och så ofta vi kan blir det så.
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 21:33:35 följande:
    Ja jag bor i Stockholm
    Men allvarligt hon har roligare på dagis än att hänga med sin mamma en hel dag!
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 09:55:10 följande:
    Ehh jag anser att mitt barn har det bättre på dagis där hon kan leka med sina vänner.
    Och JAG får tid för mig själv..!!
    Ditt barn är 1,5 år. De leker inte med sina vänner än. Att du utgår från att ditt barn har det bättre på dagis än att "dras med sin mamma hela dagen" visar att du inte vet ett dugg om hur barn fungerar.
    Du är INTE en bra mamma, oavsett otroheten.

För övrigt har du ingen koll på vad "respekt" innebär. Du respekterar inte din man hur mycket du än påstår det. Dina handlingar visar en total brist på respekt.

• Anonym (1)
    Förbluffad01 skrev 2013-10-02 20:21:10 följande:
    Men så bra då! Då har du ju umgåtts med henne nästan 10 min idag i stället för att göra gemensamma roliga aktiviteter hela dagen när du är ledig. Att du kom hem i tid var ju för att din man blivit sjuk och krävde att du kom hem och tog hand om tösen!

Inköpet av höstgarderoben har du ju själv skrivit om tidigare att det var ditt alibi för att smita undan med din älskare idag.

Men nu har du ju gjort din plikt så nu kan du med gott samvete strunta i din dotter tre kvällar igen då du kan leva ut dina lustar och ha sjukt skön sex igen! Din man bekymrar du dig ju inte ett dugg för. Du lever ju i NUET!
  • Anonym (1)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 09:29:33 följande:
    Japp fick en käftsmäll en fläskläpp men mår bra!
    Jag förtjänade väl inget annat än detta.
    Nu får jag stå för konsekvenserna.
    Men känns skönt att ha berättat!
    Nu vill jag leva MITT liv    
    Är det fler än jag som tror att det här är lögn?
    Jag tror att TS blev rädd av vad som skrevs i inlägg #674 och #678, samt gör det som förutspåddes i inlägg #679.

Till medlem "Läs vad som står och inget annat" vill jag säga... berätta för hennes man om vad hon håller på med. Är det så att hon talar sanning och redan avslöjat sig själv är ju ingen skada skedd... men, som sagt, jag tvivlar på att TS plötsligt drabbats av insikt och ger upp förhållandet med "mannen hon älskar och är gift med".

• Anonym (1)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 10:04:03 följande:
    Men seriöst!
    Varför skulle jag sitta och ljuga om saker och ting?
    Vem vinner på det?
    Men men ni får tro vad fan som helst!Men JAG vet saningen!   
    Självklart är det bara du som vet sanningen, men att du skulle ljuga om att du berättat är väl inte så konstigt om du blivit rädd att någon annan skall avslöja er.
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 09:53:45 följande:
    Japp så skrev jag!Hade inte tänkt mig att berätta hela storyn!

Man är liksom två om att saker och ting går snett!
    Har man ett helvete hemma så kanske man söker bekräftelse hemme!
    Men detta kanske är svårt för omgivningen att förstå om man inte varit utsatt själv!

Det som är svårt för omgivningen att förstå är när du bara berättar en mycket liten del av storyn. Du ger oss ingen chans att förstå. Om du vara säger sådant som du gjort i den här tråden, och undanhåller allt som är negativt med ert äktenskap, utan snarast hyllar mannen du är gift med, så är det svårt att förstå dina handlingar.
    Det är flera som frågat om det ligger mer bakom detta, och hur ni har det i övrigt, men du har framhärdat i att allt är perfekt.
    Om du vill ha riktiga råd, och en vettig diskussion kring detta så gör du bäst i att faktiskt berätta hur allt ligger till. Vad är det som gör hemmet till ett helvete?

• Anonym (1)

Om allt detta stämmer (dvs senaste delen av vad TS berättar) så verkar det hela väldigt planerat. Du vantrivdes med mannen, och ville bryta upp. För att säkra ditt liv och ekonomi "gick du med på" att ni gifte er. Du verkar väldigt nöjd med att du nu kan leva ditt liv i orubbat bo. Du har inte vågat vara otrogen tidigare med tanke på vad du skulle förlora om ni gick isär. Din plan när ni gifte er var aldrig att leva tillsammans med maken, utan att skiljas så fort som möjligt.

Du försöker få sympati genom att påpeka att maken varit kontrollerande tidigare. Enl dig löste ni ju detta för några år sedan och du hade det bra, tills mannen inte tog så mycket av dottern under hennes kolik-tid.
    Menar du att du är otrogen och vill skilja dig för att han låtit dig ta stort ansvar för barnet? I normala fall skulle jag gett rådet att testa samtalsterapi och hitta lösningar, men i detta fall tror jag det bästa för er båda är att gå skilda vägar. Synd om dottern dock.

• Anonym (1)
    Anonym (ooops) skrev 2013-10-03 12:40:15 följande:
    Varför gifte du dig när du visste att din man inte var bra ,det kan väl inte va så att du inte vetat detta efter tolv år ??Inte för att va taskig men jag undrar värkligen .
    För att säkra ekonomin innan hon lämnar honom.
  • Anonym (1)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 20:15:19 följande:
    Men det är ni som säger att jag ljuger
    Då undrar jag
    Vad skulle jag få ut av att ljuga ihop denna story
    Jag har fullt upp med att försöka få tag på min sjuka fd man som just nu har min dotter på en plats som jag inte vet vart det är
    Så snälla ni låt mig bara vara nu
    jag har förstått erat hat mot mig och det jag har gjort
    Men jag står för det fortfarande
    Jag är så sjukt nöjd med mitt beslut
    Jag förstod att det skulle bli ett helvete men att han skulle gå via mitt barn det trodde jag aldrig
    Trodde iallafall att jag kände mannen jag levt ihop med i 12 år
    Det är väl klart att barnet blir inblandat. Det förstod alla utom du, som bestämt framhärdade att detta inte hade något med ditt barn att göra och att hon minsann aldrig skulle bli lidande för vad du gjort. Nu är du redan utan henne ikväll, och många fler kvällar lär det bli.
    Beredd att ta konsekvenserna av ditt handlande... eller hur var det du sade?
  • Anonym (1)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 20:15:19 följande:
    Trodde iallafall att jag kände mannen jag levt ihop med i 12 år
    Han trodde nog han kände dig också.
  • Anonym (1)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 20:46:02 följande:
    Jag kan bekräfta att hon inte pratat med min fd man
    Så hon måste ha pratat med någon annan
    så det är hon som ljuger
    Vi vet att du garanterat ljuger. Eftersom du sagt emot dig själv så många gånger. Frågan är vad som är sant och inte i din tråd.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg