Inlägg från: Anonym (Jag med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag med)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Jag gör samma som du enda skillnaden är att våra barn är vuxna. Min man är väldig gondol Pappa och man .och för det älskar jag honom enorm av hela mitt hjärta . Men att knulla är han värdelös på oavsett vad jag gör säger berättar vill han bara det vanliga. Om han gör något med mig som jag ber om slaknar han direkt . Jag kan ge honom allt han vill men han. Ger noll tillbaka. Så Jag har min älskare och han ger mig det jag behöver för att vara en god och glad fru mamma och mormor

• Anonym (Jag med)

Ja det skulle jag tycka var ok . Har försökt med allt . Försökt bjuda in fler i vårt sexliv mm. Men han är nöjd . Han frågar om vi ska sexa och blir sur om jag inte blir kåt av det. Så om en annan kvinna lyckades med det jag inte fixar så tack .

• Anonym (Jag med)

Lovar att jag inte ser ut som en Mormor . Är rätt snygg och välbevarad 43årig kvinna välutbildad . Skulle man inte kunna ha bra sex då.. Hur gammal är du med den åsikten ?

• Anonym (Jag med)

Vet att det krävs två för det . Men jag har gjort allt jag kan och han är nöjd . Men jag får inget tillbaka .pecker du och jag är inte gifta det lovar jag.

• Anonym (Jag med)

I dagen läge kan en Mormor vara riktigt het .

• Anonym (Jag med)

En kul sak är att du inte ifrågasatt att min man är morfar är det mysigare en mormor .

• Anonym (Jag med)

Så jag är en dålig Mormor och kinky bara för att jag gillar sex . Men för min man gäller inte samma regler. Grattis till honom om han träffar en 25 åring . Så män får njuta men kvinnor är fula och och kinky om de gillar det.

• Anonym (Jag med)

Ja det hoppas jag med att han gör och att han får ut något av det . Okey att jag är otrogen det köper jag att du inte gillar men att bara ge ge inget få tillbaka är inte kul . Jag har pratat visat gör med honom och han njuter . Jag tränar hårt har en fin kropp som är mer fit en de flesta . Men han behöver inte bry sig om något för det är dålig med en kvinna som fyllt 26 köper jag inte och jag lovar att det inte bara är mitt fel. Män klagar på sina Fruar att de inte vill men jag vill och då gör jag fel . Kul att veta hur man gör kvinnor nu för tiden är inte nöjda med att bara sköta om sin man och familj.

• Anonym (Jag med)

Ja jag kan tänka mig en öppen relation med sex . Men min man tycker vi har det toppen ihop . Kvittar hur många gånger jag säger visar hur jag vill han ska ta och röra vid mig. Har även föreslagit swinger club.

• Anonym (Jag med)

Han får gärna njuta med en annan kvinna men han får ge henne mer en vad han ger mig , annars blir det korta förhållanden . Jag för saker med honom som får honom att ropa på sin skapare . Men jag gör det för jag älskar honom .

• Anonym (Jag med)

Läs om läs rätt det har jag gjort många gånger men han är nöjd . Så han blir lyckligare av att jag lämnar honom . Tror inte det

• Anonym (Jag med)

Kul att det du tycker är rätt Jag gillar när min partner njuter så om han gör det med någon annan så ok.

• Anonym (Jag med)

Nej män är inte otrogna de bara ligger med andra utanför äktenskapet . De blir ju inte tillfredsställda av frun . Att det alltid är fruns fel oavsett vem som är otrogen.

• Anonym (Jag med)

Skitsnack det tror du bara i din egen moral bubbla.

• Anonym (Jag med)
    Anonym (pecker) skrev 2013-10-02 14:02:16 följande:
    Hans impotens beror kanske på att du är missnöjd och vill gå till swingersklubb och bli påsatt av någon annan? Tanken på det samtidigt som man försöker ha sex med den man älskar kan nog ge "morfar" en viss avsmak och prestationsångest.

. Han tar mer en gärna i mot det jag ger , men när jag vill är det bra han har ju fått det han vill . Har han sådan avsmak för mig är det mer oärligt av honom en
  • Anonym (Jag med)

[quote=71270680][quote-nick]Anonym (Jag med) skrev 2013-10-02 14:24:13 följande:[/quote-nick]

Anonym (pecker) skrev 2013-10-02 14:02:16 följande:
    Hans impotens beror kanske på att du är missnöjd och vill gå till swingersklubb och bli påsatt av någon annan? Tanken på det samtidigt som man försöker ha sex med den man älskar kan nog ge "morfar" en viss avsmak och prestationsångest.
    . Han tar mer en gärna i mot det jag ger , men när jag vill är det bra han har ju fått det han vill . Har han sådan avsmak för mig är det mer oärligt av honom en[/quotejag vill inte ha någon annan än min man men han vill inte ge mig det han bara vill ha . Då föreslog jag swingersclub mer för hans skull en min.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg