Inlägg från: Anonym (ooops) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ooops)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom
    Det kan inte ha varit mycket kärlek vi ert bröllop , varför gifte du dig ? Vill du inte va gift fortsätt annars lägg ner det .
  • Anonym (ooops)

Nyfiken 82 det är ditt val  och jag vet ej vad som är rätt el fel för dig , men ge din make samma chans du ger dig själv , dvs förutsättningar att lämna dig eftersom du uppenbarligen inte kan va rak nog att göra det själv . Sätt i gång .

• Anonym (ooops)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:39:26 följande:
    Nej så är det verkligen inte!Jag älskar min man och min dotter!
    Men just nu sätter jag mig själv i första rum
    Sen får ni tycka att jag en skit morsa m.m  
    Men du måste ge din make en chans att göra valet om han vill välja bort dig med  pricis som du väljer och ligga med en annan , annars lär han säkert göra det ändå när det kommer fram , om det gör det . (-:
  • Anonym (ooops)
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:44:13 följande:
    Jag tycker det är intressant hur folk fullkomligt spyr galla över dej ts och tar parti för din man.  
    I alla fall jag kommer att göra dej sällskap när du sitter i stupstocken nedsmetad med tjära och fjädrar. Inte för att jag försvarar det du gör, men för att jag vet att allting är inte alltid antingen svart eller vitt. 
    Eh , anna panna stekte fläsk 1986 klockan slog anna ........Man gifter väl sig för fan inte och knullar en annan veckan efter . brain death . 
  • Anonym (ooops)
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:51:04 följande:
    Gör man inte? 
    ev om det är tvångsäktenskap , men det finns inte i sverige här finns bara losers som inte fattar ett och annat . (-:
  • Anonym (ooops)
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:57:05 följande:
    Och med det menar du?
    Menar inte man ska ligga runt eller med någon annan , men resten får du fundera på själv . 
  • Anonym (ooops)
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:57:05 följande:
    Och med det menar du?
    Kan väl säga att tvångsäktenskap är förbjudet i sverige ......i vilket fall som helst .
  • Anonym (ooops)
    Mikael007 skrev 2013-10-01 22:32:01 följande:

hon stör sig inte på den, en helt okej manskropp, en kropp jag sköter och tar hand om, en överkropp en bål. det ser jag inget fel med, jag är stolt över min kropp, är inte du det med din ? Samt handlar denna tråd om mig  eller om TS nyfiken82.... Håll dig till tråden !
    Svaret är kan dom ha två kan dom ha fyra och fem så du ligger väl på deras tunga du med ....Obestämd
  • Anonym (ooops)
    MHBW81 skrev 2013-10-02 10:55:54 följande:
    Ts du tycks ha glömt en sak. Nämligen vänner, bekanta och kollegor. Såna har också ögon och oftast telefonnummer till den otrognas andra hälft. Alla är inte lika skrupelfria som du och ringer och säger " du jag såg NN på det och det hotellet med en annan man. Sa inte du att hon skulle träna?" och sen är du rökt.
    Men kollegor , bekanta och vänner har iof inte med någon annans liv att göra .
  • Anonym (ooops)
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-02 11:11:01 följande:
    Jag och mina nära vänner har en överenskommelse och det är att skulle vi upptäcka att någons respektive verkar ha en affär, gå bakom ryggen, så agerar vi. Mycket möjligt är att om jag såg en nära väns pojkvän tex med en annan kvinna på ett misstänksamt sätt så skulle jag prata med pojkvännen att jag sett dem och att han får göra något åt det annars berättar jag. Finns vänner jag är överens med att man ska gå direkt till varandra också och berätta vad man sett. Varför vi har dessa överenskommelser är för att vi blivit bedragna förut på ett enormt sårande vis. Vi är okej med att vi har ögonen öppna och backar upp varandra om så behövs för vi vill inte bli sårade på så vis igen. Har man inte den överenskommelsen så kanske man ska hålla sig från att lägga sig i. Misstänker man någons väns käraste vara otrogen och inte har överenskommelse så kanske man kan lägga fram det snyggt och fråga åt sig själv och sen fråga hur denne vän skulle vilja ha det. Men utan att ha pratat om det, utan överenskommelse, så måste jag ändå hålla med om att man kanske ska sköta sitt eget.
    Verkar de mest osannolika överenskommelser jag hört , jag menar livet måste kännas hopplöst om man måste ha sådan kontroll på sina kolleger och vänners respektive ...
  • Anonym (ooops)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-02 11:13:38 följande:
    Jag gör mot andra så som jag skulle önska att de gjorde mot mig. Om min sambo var otrogen och blev påkommen av någon vän eller bekant skulle jag önska att vederbörande berättade detta för mig.

Alltså skulle jag själv också "skvallra" i samma läge. 
    Ok , tycker ju det låter som ni tar för givet att bli bedragna , altså då är mn inte så trygg i sin reltion låter det som .
  • Anonym (ooops)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-02 11:43:42 följande:
    Nejdå, jag är så säker jag kan vara på att min sambo aldrig har bedragit eller kommer att bedra mig.
    Nej det är ju tekniskt omöjligt när man är kontrollerad i vilket fall som helst , men en relation med det behovet är absolut inte sund . (-:
  • Anonym (ooops)

Man måste ju kunna ta saker förgivna när man gifter sig eller har förhållande skulle det visa sig annat så är det bara en enkel väg ut typ .

• Anonym (ooops)
    Anonym (1) skrev 2013-10-02 12:17:26 följande:
    Är du stolt över att du missar nattningen så ofta? Det verkar nästan som om du skryter om det. Personligen VILL jag vara med och natta min dotter. Hon brukar vilja att både mamma och pappa är med, och så ofta vi kan blir det så.

Ditt barn är 1,5 år. De leker inte med sina vänner än. Att du utgår från att ditt barn har det bättre på dagis än att "dras med sin mamma hela dagen" visar att du inte vet ett dugg om hur barn fungerar.
    Du är INTE en bra mamma, oavsett otroheten.

För övrigt har du ingen koll på vad "respekt" innebär. Du respekterar inte din man hur mycket du än påstår det. Dina handlingar visar en total brist på respekt.

Ni vet ju egentligen inte varför ts inte respekterar sin man så varför ens diskutera det .
  • Anonym (ooops)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-02 12:15:20 följande:
    Vad menar du med behov?

Att man känner att man ständigt måste va på sin vakt och kontrollera eller skickar andra att kontrollera som vänner osv .
  • Anonym (ooops)

Kanske han redan vet om det men skiter i vilket sannolikheten att kunna göra sånt så ofta som hon utan att det märks är inte särskilt stor , sådall bara om som inte bor tillsammans .

• Anonym (ooops)
    Maria 434 skrev 2013-10-03 10:14:14 följande:

Men du sitter ju och ljuger hela tiden? Idag helt plötsligt har du ju vänt på det du sa igår.
    Idag är din man plötsligt inte alls snäll och inte en bra pappa...

Det du skriver idag är en efterkonstruktion som är så lätt att genomskåda.
    Jag förstår att du försöker få sympatier nu när saker och ting skitit sig, jag tror att det kommer gå lite så där  
    Eller så är det ni som inte förstår vad som vill ha sagts ........
  • Anonym (ooops)
    nyfiken82 skrev 2013-10-03 12:29:55 följande:

Nej jag vet gott och väl att det kommer att bli ett litet helvete för mig!!Men det står jag ut med
    JAG kan börja leva mitt liv nu...!!

Du får tro vad du vill!!!!   
    Varför gifte du dig när du visste att din man inte var bra ,det kan väl inte va så att du inte vetat detta efter tolv år ??Inte för att va taskig men jag undrar värkligen .
  • Anonym (ooops)
    molly50 skrev 2013-10-03 22:09:04 följande:

Hon har t ex lämnat sitt barn på dagis för att gå och ligga med sin lskare. Hon har även lämnat sitt barn hos sin pappa och låtit honom ta nattningarna varje dag,då hon har varit hos sin älskare.
    Sedan kallar hon sin man för en dålig pappa och är orolig över att dottern är hos honom.
    Men hon har inte haft några som helst problem med att lämna barnet hos honom medans hon var otrogen.
    Så sent som igår skrev hon att hon inte bryr sig om hennes man tar barnet på heltid. Och idag har hon gjort en helomvändning och kallar exmaken för en usel pappa och påstår sig vara orolig för barnet.
    Det är lite svårt att känna sympati då. 
    Det är fortfarande ingen anledning att ta barnet från personen faktiskt ,,,,
  • Anonym (ooops)
    Anonym (Anna 2) skrev 2013-10-03 22:24:44 följande:
    nä, det är det inte. Håller med. Bara jävligt barnsligt
    Fast jag vet ju inte kanske finns annat.... 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg