Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Det är lätt att döma dej ts, men om man tänker ett steg längre kanske inte det är så farligt det du gör?!  Visst du gör det i hemlighet och du går bakom ryggen på din man, det är ju en inte särskilt snyggt, men är det ett så stort brott som alla här vill få det till? Jag är tveksam till det.

När det gäller allt annat är det ok om man har olika behov, men just när det gäller sex då är det strikta regler som gäller. Gud nåde den som har ett annorlunda sexbehov än sin partner. Jag vet, att om man är tillsammans med någon under så lång tid som du varit, så har man perioder då man inte vill exakt lika mycket och detsamma hela tiden. Kanske har man redan från början olika behov när det gäller sex.  Jag vet inte om ställa upp när man inte vill eller undertrycka sina behov om man själv vill  men inte ens partner,  i längden är så mycket bättre.  Däremot vet jag att man kan älska någon även om man inte har exakt samma sexuella behov. 

Felet jag tror många gör är att förknippa sex med kärlek. Är man i ett förhållande så får man inte ens tänka tanken att ha sex med någon annan. Alla som haft långa förhållande vet att man ibland tänder på andra sexuellt, men det har absolut inget med äkta kärlek att göra. Det händer även om man älskar sin man (eller kvinna). Man kanske ska fundera på varför man får såna känslor och kanske man ska fundera på varför man överhuvudtaget onanerar (för det gör väl alla). Om man enbart sammankopplar sex med den man älskar så skulle man ju inte ha det behovet.

• Anonym (Anna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:22:59 följande:
    Tack för ditt inlägg!Känns som att det är någon som förstår mig!Men som du läser i tråden så är jag bara en stor skit!!!
    Jag vet inte om jag tycker att du är en så stor skit. Jag tycker det är värre om man är gift med någon och inte älskar den personen. Det är ett större svek.

Fast, du spelar med en stor insats. Om du vill ha kvar din man så se till att han aldrig få reda på din lilla affär. Jag tror du ska akta dej för att ha allt för intensiv sms-kontakt med din "lover". Även om du är försiktig så är det lätt att göra ett litet misstag och avslöja sej.
  • Anonym (Anna)
    jag är den jag är skrev 2013-10-01 19:31:39 följande:

Men du, nu har du nog missuppfattat det hela. Ts får naturligtvis ha sex med precis hur många personer hon vill! Det är det ingen som lägger sig i. 
    Men ts - liksom de flesta otrogna människor - nöjer sig inte med det. Nej, hon anser sig dessutom ha rätten att välja för sin mans räkning. Han kanske inte alls har någon lust att leva med en otrogen fru. Men ts omyndigförklarar honom och fråntar honom rätten att fatta det beslutet själv.

Däri ligger ts "brott". Inte i att hon knullar runt. Det skiter jag och de flesta andra högaktningsfullt i.   
    Gör du verkligen det, skiter i att ts knullar runt?  Varför blir du då så upprörd?   
  • Anonym (Anna)
    Mikael007 skrev 2013-10-01 20:02:18 följande:
    Patetiskt, falskt, fult, lögnare, önskar dig INTE lycka till
    En lite fråga helt ot, vet din sambo om att du är medlem på familjeliv?
  • Anonym (Anna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:17:16 följande:

Ja det vet han
    Det var en fråga till Mikael 007
  • Anonym (Anna)

Jag tycker det är intressant hur folk fullkomligt spyr galla över dej ts och tar parti för din man.  
    I alla fall jag kommer att göra dej sällskap när du sitter i stupstocken nedsmetad med tjära och fjädrar. Inte för att jag försvarar det du gör, men för att jag vet att allting är inte alltid antingen svart eller vitt. 

• Anonym (Anna)
    Anonym (ooops) skrev 2013-10-01 20:48:13 följande:
    Eh , anna panna stekte fläsk 1986 klockan slog anna ........Man gifter väl sig för fan inte och knullar en annan veckan efter . brain death . 
    Gör man inte? 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (ooops) skrev 2013-10-01 20:55:47 följande:
    ev om det är tvångsäktenskap , men det finns inte i sverige här finns bara losers som inte fattar ett och annat . (-:
    Och med det menar du?
  • Anonym (Anna)
    Mikael007 skrev 2013-10-01 21:15:04 följande:

absolut min sambo vet att jag är medlem här på familjeliv. sitter bredvid mig när jag skriver just nu  
    Ok, vad tycker hon om din bild? Den är ju lite annorlunda och lite väl exhibitionistisk.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg