Inlägg från: Anonym (pelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pelle)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Inte om , utan när han får reda på det , kastar han ut dig då ?

• Anonym (pelle)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 12:45:06 följande:

Mmm men det är det som gör det sååå spännande!

Vi använder oss av kik på mobilen och lösenord på telefonen!Han kommer aldrig komma in på telefonen!

Vad fler för parametrar??   
    Hur många andra knullar din älskare med, snart åker du på en könssjukdom . Och hur många knullar de de i sin tur med ?
  • Anonym (pelle)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 18:17:00 följande:
    Det ni säger om att jag är en dålig mamma för att jag har ett ligg på sidan om är ju fan hur sjukt som helst
    lika med att jag skulle bli gravid vad tror ni om mig egentligen?
    Ditt knullande kommer säkert att på sikt splittra familjen, ja då är man en dålig mamma.
  • Anonym (pelle)

Hur många knullar din älskare med?

• Anonym (pelle)

Du knullar med en man som knullar med ett par st. till. De i sin tur knullar med ett par st. till . Pyramideffekten gör att det snart blir flera hundra i kedjan. Statistiskt kommer du få KLAMYDIA och din man med.

• Anonym (pelle)
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 18:25:08 följande:
    Ja jag älskar honom som Pappa till mitt barn,jag älskar honom som den perfekta mannen i mitt liv!Men jag älskar honom inte i Sängen!
    Och grejen är väl den att jag tänkte mig väl inte egentligen något annat än ett ligg och sen var det bra men min älskare visade sig vara någon som jag drömmt om i så många år.
    Kroppen bara skriker efter mer  
    Du älskar din man , men inser du att du gör honom till åtlöje bland hela er bekantskapskrets . Inga av era vänner kommer ta ditt parti när det uppdagas. du kommer att stå ensam. Och mannen du knullar kanske väljer kvinnan han bor ihop med framför dig .
  • Anonym (pelle)
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 19:33:40 följande:

Nä det var planerat!Men som jag har sagt i så många inlägg tidigare!Jag älskar min man!
    En man som du gör till åtlöje, ingen normal vill att frun knullar runt. Såna som du brukar benämnas som åklåda
  • Anonym (pelle)
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 21:53:51 följande:

Nope det är jag inte!
    Har du blivit påsatt i kväll ?
  • Anonym (pelle)
    Mikael007 skrev 2013-10-02 22:26:49 följande:

Jag är mycket nära bekant till Sångaren Robert Pettersson och Jag vet vad han skulle säga till dig.

Den dag då din nu 1,5 åriga dotter växer upp och blir en ung kvinna, och hon har en Pappa en Manna samt en Styvmamma, då kommer frågan varför ni som föräldrar skilde er. Sanningen kommer alltid fram, det kan ta dagar det kan ta år, men en dag knackar den på dörren och kräver det sanna svaret. Hur kommer ditt svar att lyda till din älskade dotter, hon kommer troligt också att kräva ett svar från sin far. Men vilket svar ger du henne ?  
  • Anonym (pelle)
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-03 00:08:07 följande:
    Ja risk finns ju att någon kan känna igen det som skrivs och misstänka vem det är. TS har även gått ut med hennes mans ålder och att hon arbetar på ett ställe som är schemalagt att hon är ledig flera dagar.

Vad finns det mer? Jo, hon är 31, tränar ofta, bor i stockholm, varit i lag med sin man i 12 år och gifta i 2 månader och har en dotter på 1,5 år och hon har nyss köpt en massa nya kläder till dottern.

Hon kanske inte är så försiktig som hon säger eller så kan det vara så att hon spär på eller förmildrar det hela för att vägleda men så klipsk tror jag dock inte att hon är utav vad man kan läsa här.
    Känner hon att någon är henne  spåren kommer det snart komma en massa vilseledande uppgifter om henne nu
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg