Inlägg från: Anonym (patetiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (patetiskt)

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:39:00 följande:
    Men problemet är det att jag kommer inte kunna gå ut ur vårat äktenskap utan att vi kommer bli fiender!Han kommer vända alla emot mig!
    Kommer han säga att du lider av en psykisk diagnos?
  • Anonym (patetiskt)

Äckligt. Vad fan är du gift för?

• Anonym (patetiskt)
    Anonym (Risker) skrev 2013-10-02 10:07:13 följande:
    Ditt barn kanske rent av har det bättre med någon annan? Nån som tar ansvar, är omtänksam, inte utsätter henne för onödiga risker och vill vara tillsammans med henne. En mamma som lämnar bort barnet för att komma iväg och vara otrogen. Sen försöka motivera att det är för barnets skull.. Jag trodde att jag hade hört allt men detta är verkligen så otroligt bottenlöst. Om du är på riktigt (jag tvivlar) så är du så otroligt egoistisk och omdömeslös att du inte borde få ha barn. Är det så du önskar att du fått växa upp själv...? bli bortlämnad för att mamma inte ville vara med dig. Hon ville hellre gå och knulla en annan man eftersom din pappa inte dög. Hon gick bakom hans rygg, ljög och svek honom på det allra värsta sättet. ja du.. "Årets mamma". Grattis! Hoppas verkligen att din dotter hittar andra kvinnor som hon kan se upp till och ha som förebilder, annars går det åt helvete för henne. Tror dessvärre inte du är intelligent nog att fatta detta, inte heller har du vett att skämmas. usch. *mår illa* så otroligt avtändande!            

• Anonym (patetiskt)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-03 11:32:54 följande:
    Bra där. Synd att du behövde x antal berättigade forumpåhopp för att få in i skallen vad som var rätt bara. 
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?

Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg