• MrsPenn

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom
    Provokativ trådstart, TS. 6  krulliga av 10.
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • MrsPenn
    Anonym (du är sjuk) skrev 2013-10-01 15:37:47 följande:
    BRA!!! kankse för att något vettigt börjar sjunka in i ditt huvud. FY FAN för ditt beteende. Om du tycker det är så naturligt för dig, så varför inte vara öppen med hur du vill leva ditt liv och låta din man bestämma för sin egen del utan att du bestämmer åt honom. 
  • MrsPenn
    Maria 434 skrev 2013-10-01 15:52:10 följande:
    TS har inte tid att svara för hon ska "träna"
    lol

Varför ens gifta sig om man inte ens vill ge det två månader? Sinnessjukt.
  • MrsPenn

Men jaja, nu räcker det. När ska du avslöja att allt är en bluff?

nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:28:49 följande:
    Knullar runt? Jag har sex med min man och min älskare!Knullar runt gör man om man har sex med flera 

• MrsPenn
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-01 19:39:08 följande:
    Bra att du förstår själv att du är en egoistisk mega-skit! Alltid en början med lite självinsikt. 

• MrsPenn
    Sir Park skrev 2013-10-01 20:04:18 följande:
    Snälla, lämna din man så att han får en vettig kvinna i sitt liv. Ditt beteende är omoget och skrämmande. Svinigt mot hela din familj. Skilj dig och låt inte din man och dotter får ett liv i en lögn. Äckel.
  • MrsPenn

Han kommer nog över det mesta när han inser att han närt en känslokall lögnaktig orm vid sin barm. Bra att du vet vad du vill på et hyfsat ärligt sätt iaf.

nyfiken82 skrev 2013-10-03 08:45:08 följande:
    Har lämnat dottern på dagis!Nu´hem och sätta sig och prata med mannen! Sovit som en kratta inatt!Funderat vridit och vänt!Och kommer hela tiden fram till samma svar! JAG vill ha mitt liv för mig själv...!!! Inte massa måsten jag vill vara fri. Ingen som ställer massa konstiga frågor när man kommer hem!Nej JAG vill komma hem och sätta nyckeln i låset och veta att det inte är någon hemma. Han kommer knäcka ihop totalt men va fan det är MITT liv     

• MrsPenn

Det är något som är ytterst onormalt med den här tråden.

Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg