• Mandi74

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom
    Du säger att du älskar din man, vilket jag tvivlar på.. men något du inte gör är att visa honom respekt vilket är en av de viktigaste sakerna i ett förhållande, att respektera varandra. 

Han förtjänar någon som älskar bara honom, nån som vill ha bara honom och nån som respektera honom. Du behöver leva ensam, växa upp och sen skaffa dig en fast partner.

Btw.. hur andra människor beter sig, här eller på andra ställen, är helt orelevant. Det du gör blir inte mindre fel för att andra oxå gör fel. 

• Mandi74
    Anonym (x) skrev 2013-10-01 15:49:33 följande:

ja herregud...

det som är fel är att du gör de bakom ryggen på din man. Hur kan du inte förstå det?
    Jag kan inte förstå hur man kan må bra av att lura den man säger sig älska..  Obestämd
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg