• PerG

Ankläppar

Det verkar ju vara populärt bland bloggare och andra kändisar att förstora läpparna så att det ser väldigt onaturligt ut. Är det någon som faktiskt tycker att det är snyggt? Eller är det bara de själva som tycker det?

Finns det män som tycker det är snyggt och attraktivt när kvinnor förstorar läpparna så? 

• Svar på tråden Ankläppar
  • Frau Farbissina
    PerG skrev 2013-09-25 00:13:18 följande:
    Det verkar ju vara populärt bland bloggare och andra kändisar att förstora läpparna så att det ser väldigt onaturligt ut. Är det någon som faktiskt tycker att det är snyggt? Eller är det bara de själva som tycker det?

Finns det män som tycker det är snyggt och attraktivt när kvinnor förstorar läpparna så? 
    TACK! Hade tänkt starta en sån här tråd men du hann före. Inväntar med spänning på svar från män. Skrattande

Really?
  • Frau Farbissina

Någon som vill svara?

Really?
  • beccagranen

Kan svara för min man, som alltid komenterar det. Nej han tycker inte det är snyggt, han säger jämt att det ser ju inte klokt ut! Men han verkar tro att de bara är tjejer men anknäbb som har fillers, när jag sa att jessica alba och jennifer garner också har fillers tyckte han det ändå var okej, för de är bara fylliga ;) även han bekanta tycks tycka det är gräsligt när man fyller upp dem onaturligt och även några av mina arbetskollegor har komenterat det negativt.

• Hannah4

Jag har gjort fillers i tre år och haft mer plutmun det senaste året o min man tycker det är jätte sexigt. Jag vet att det finns många spm tycker det är snyggt.

• Johan70

Jag tycker alltid att det ser ut som om kvinnan har fläskläpp, det ser alltså ut som om hon har varit i slagsmål. Det innebär alltså att jag inte alls tycker att hon är snygg utan jag får en känsla av att jag skall tycka synd om henne. Vill hon bli ömkad snarare än uppskattad, så är det kanske en bra idé.

• Hannah4

Jag vet många män som tycker det är fint. Min man tycker det är jätte sexigt. Man har olika smak helt enkelt.

• Hannah4
    Johan70 skrev 2015-04-02 11:40:39 följande:

Jag tycker alltid att det ser ut som om kvinnan har fläskläpp, det ser alltså ut som om hon har varit i slagsmål. Det innebär alltså att jag inte alls tycker att hon är snygg utan jag får en känsla av att jag skall tycka synd om henne. Vill hon bli ömkad snarare än uppskattad, så är det kanske en bra idé.

Jag vet många män som tycker det är fint. Min man tycker det är jätte sexigt. Man har olika smak helt enkelt
Svar på tråden Ankläppar