• Goose01

Hcg nivå vecka 4

flowers skrev 2013-09-24 06:06:29 följande:

Oroa dig inte, du är bara i vecka 4-5 och ditt HCG är bra, kan jag tycka!  Glad
    Är ingen läkare och kan yttra mig på ett  professionellt sätt men när jag va i vecka 4 så va mitt HCG endast på 36 och jag blev så klart jätte orolig över att jag inte va gravid eller att jag skulle mista graviditeten. 
    Än har allt sett bra ut. 
    Så försök att ta det lugnt.
    Grattis till graviditeten och ett stort lycka till, kram!      

Vet inte om du finns kvar här..men jag sitter och gråter i soffan. Mitt HCG prov kom just och det visade sig ligga på 32. Är i v4+1 om jag räknat rätt. Va du i v4+0 eller i v3+ något (v4) när du tog ditt prov. tänker en del säger v4 när de är v3+
  • Goose01
    Anonym (.) skrev 2024-10-14 20:31:59 följande:

Det viktiga är att det fördubblas på ca 48 h. Är du helt säker på när du hade ägglossning? 

Denna tabellen kanske kan hjälpa dig om du vet när du hade äl, den utgår från antalet dagar efter ÄL Och är data insamlad på graviditer där det åtminstone setts hjärnaktivitet sen. http://www.betabase.info/chart/basic/single

Hej tack! Jag har gjort IVF. så ägglossning hade jag 29/9 då jag tog ägglossningsspruta 27/9 o man räknar att ägget släppte 36h därefter. så borde ligga på runt 132 då om man kollar på medel..det va jag väldigt långt ifrån isf.
Svar på tråden Hcg nivå vecka 4