• Hanniz74

IVF hösten 2013 - Äntligen plus!

Hej, flyttar över hit för att förhoppningsvis stanna kvar. Satte in två tvådagars 22/9 och tjuvtestade i tisdags o fick ett svagt + igår testade jag med ett väldigt starkt + och imorgon är TD. Nu undrar jag bar om det verkligen är rimligt att man redan fått mage. Min mage har sista dagarna fått en tydlig spänd rundning o det känns alldeles för tidigt. Är det normalt att magen sväller eller kan det betyda att båda har fäst och därför påverkar mig fortare?

• Hanniz74

Benbiten: har TD imorgon och planerar att testa nästa fredag och en g i veckan fram till vul så jag förstår hur du tänker.

• Hanniz74

Grattis Anna2701. Har oxå TD idag o jag fick 2-3 på det digitala hoppas det stämmer. När gjorde du insättning? Är det ingen mer än jag som redan har fått mage?

• Hanniz74

Satte in mina 22/9 så jag. Är några dagar efter dig då. Imorgon ringer de från kliniken för att få veta hur det går o för en gångs skull får jag lämna positivt besked. Någon som vet hur tidigt man kan göra vul för att se att det verkligen är en graviditet som är igång o inget ma eller nåt annat otäckt.

• Hanniz74

Har vul 22/10 o hade bestämt att testa på fredagar för att ha lite koll på läget. Glatt överraskad när cb hade stigit från 2-3 till 3+ sen i söndags. Önskar bara att jag kunde känna mig säker men att hormonet stegrats är väl positivt?

• Hanniz74

Var på vårt första vul i tisdags och fick se två småttingar med fint tickande hjärtan. Minst sagt omtumlande när man kämpat så länge för ett syskon o nästan givit upp tanken på att bli mer än tre personer i familjen. Eftersom det är så tidigt ska vi göra ett vul nästa vecka för att se om båda fortsätter utvecklas som de ska så nu får jag var nervös ett tag till.

• Hanniz74

Har varit på mitt andra vul idag för att kolla tillväxten. På skärmen syntes två små 15 cm godingar med starkt pickande hjärtan. Vilken lycka!

• Hanniz74
    Hanniz74 skrev 2013-10-30 20:03:08 följande:
    Har varit på mitt andra vul idag för att kolla tillväxten. På skärmen syntes två små 15 cm godingar med starkt pickande hjärtan. Vilken lycka!

Ooops, 15 mm menar jag så klart....
Svar på tråden IVF hösten 2013 - Äntligen plus!