Frajda: Vad underbart att graviditeten verkar flyta på som den ska och att den låg på rätt ställe. Vad jobbigt med cystorna, men skönt att du inte behöver göra något ingrepp nu under graviditeten :)
Tette: jag har också vaknat lite konstiga tider, jag brukar annars vara kvällspigg och extremt morgontrött men det har varit tvärtom nu, i helgen vaknade jag runt 6 varje dag och det har fortsatt hela veckan med, natten till igår vaknade jag även flera gånger mitt i natten. I övrigt så har jag lite lätt molande i magen samt lite smått ömma bröst.
För mig så sa de att de räknade att jag vid ET var i v 2+2 så de verkar räkna ÄP som dag 0.
Emjay: Jag hra inskat kraftigt på kaffedrickande, jag dricker max en kopp/dag och hemma kan jag välja koffeinfritt så det brukar jag ta så de dagarna blir det ingen kopp med vanligt kaffe, men vad jag har läst på massa ställen så ska det inte vara någon fara att dricka 2-3 koppar/dag så jag är nog lite väl försiktig. Jag har aldrig tränat jättemycket, har gått lite i perioder, till mig sa de att jag skulle ta det lugnt med det, men gärna promenader, så jag går ca 40 min/dag. Ang sex så ska man nog kunna ha det som vanligt men min man är lite rädd att han ska "skada" på nåt sätt så det har vart väldigt lite aktivitet på den fronten. Han vill vara lite försiktig tills efter ultraljudet.
Elleme: Hihi då är vi på exakt samma dag :) jag är i v. 6 (5+1) idag. Jag har precis samma känningar som du :) och har samma BF som du, 3/6.
Tette och Elleme: Jag har har också VUL nästan samtidigt som er :) har tid den 22/10 sååå långt dit!