Inlägg från: Anna 462 |Visa alla inlägg
  • Anna 462

Bf juni -14

Incinta skrev 2013-10-09 14:27:59 följande:
    {#emotions_dlg.flower} BF Lista  {#emotions_dlg.flower}

*Bobbo3 - 2 juni, andra barnet
    *Incinta -  2 juni, tredje barnet
    *Snowboard - 6 juni, andra barnet 
    *Waris - 17 juni, tredje barnet 

Anna462 - 3 juni, andra barnet
  • Anna 462

Jag går in i vecka 8 imorgon.. Är det någon mer som har fått mage redan?! ( Ja jag vet att det kan vara "gaser" osv, men hur som helst en mage). Var med om en pinsam situation på affärn igår, tjejer i kassan frågade om det var någon som "hade ätit för mycket chips"? Lite skämtsamt sådär. Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, då jag inte ville avslöja för hela affärn att jag var gravid, så som hon "påstod".. Hur som helst kändes det som en väldigt pinsam situation, speciellt för henne :P

Jag är inte överviktig utan ganska liten, 1.58 lång och 56 kg kanske. Fick missfall 2 mån innan jag blev gravid denna gång, tror ni att livmoderns storlek är större pga av att jag nyss var gravid, eller är det vanligt att man har mage såhär tidigt?  Kanske inte kan smyga med det så länge till om folk redan börjar fråga :P Detta är mitt andra barn, har hört att magen kommer snabbare då.

• Anna 462

Jahapp, då börjar det konstanta illamåendet gå över, nu är jag konstant kissnödig istället.. Haha, minns inte att det kändes så här jobbigt första gången! :P Men dom nya brösten är ju välkomna :)

• Anna 462

Jag har mått illa i några veckor varje dag dygnet runt, men tyckte att det avtog förra vecka, skönt! Tills idag då jag startade lunchen med att springa på toa och ha världens kräkkalas! Har som sagt mått väldigt illa i några veckor, men inte kräkts alls till nu.. Hua, inte kul :P Undra hur länge man kan undanhålla detta på jobbet.

• Anna 462

Iiiih, nu har vi också varit på ultraljud!  Så roligt att se bebben :) Förvånad över hur mycket den rör sig där inne då jag inte känner någonting alls, började bli orolig! Första barnet kände jag sprattel redan vecka 13! Kollade inte könet första gången och hade inte bestämt att vi skulle kolla denna gång, men när jag låg där blev jag så nyfiken.. En flicka blir det :) Har en pojke sen innan, spelar såklart ingen roll, jag vet, men kul ändå på något vis med en av varje :)

Svar på tråden Bf juni -14