• Bobbo3

Bf juni -14

Jag och min sambo plussade i helgen med vårat andra barn. Med först tog det oss 19månader att bli gravida men denna gången tog det sig på andra försöket å lyckan är total!. Då det fortfarande är väldigt tidigt har vi inte berättat det för någon så det hade varit trevligt att ha några att prata gravid grejer med. :)

• Svar på tråden Bf juni -14
  • Bobbo3

Grattis :). Vill också berätta för alla är så svårt att inte säga nått. Jag har bf 2juni men enligt familjelivs räknare 1 juni. Än så länge mår jag bra mådde lite illa igår men det gick som tur va över. Har haft svag svag mens värk i några dagar ocksåen underbar känsla när inte mensen dök upp idag. Har fortfarande inte riktigt fattat att vi ska få en liten bebis :D Hur mår du ? Har du barn sen innan eller är det första?

• Bobbo3

Åh va kul att lite fler juni mammor har hittat hit : D Jag har en son som föddes i oktober -12 så har fullt upp här hemma. I dag tror jag tröttheten slog till. Somnade till och med i soffan efter en dag på lek å buslandet med sonen. Hur berättade ni för eran partner att ni va gravida ? Jag gick å köpte en body och en mössa i stl 50 och la i en present kartong. Sen sa jag till sambon att sonen hade köpt en present till honom. Han tittade på kläderna sen säger han att det är dumt att köpa kläder i förväg. Han tittar på mig å ser att jag stor ler efter att ha tänkt till lite utbrister han - eller är du gravid ?! Å hela han skiner upp. :)

• Bobbo3

Grattis :) Med sonen berättade vi i v 12 men denna gången berättar vi nog inte förrens vid jul. Om inte magen börjar växa få berättar vi tidigare :)

• Bobbo3

Jag har inte haft färgade flytningar men med sonen hade jag såna smärtor i magen att jag låg på golvet utan att klara av att resa på mig. Men vet många som har blött men det har inte varit någon fara.

• Bobbo3

Min son är född -12 han blir 1 år nästa vecka :) Jag plussade i lördags och har bf 1 eller 2 juni :)

• Bobbo3

)Wow starkt jobbat med att få nästa så tidigt. Vi har inte haft en tanke/ork/lust för en ny förrän nu hehe. Några spännande symtom? [/quote] Vi bestämde oss att vi ville ha tätt så dom kan leka med varandra :) Jag är sjukt trött och har börjat må illa så det är lite tufft när man har ett energi knippe här hemma som springer omkring. Förra graviditeten låg jag och spydde i 20 veckor så hoppas hoppas att jag slipper det denna gången. Sj då ? :)

• Bobbo3

Tyvärr sover inte min son hela nätter än p har aldrig gjort så är grymt trött :/. Han är dessutom väldigt livlig av sig och hade kolik men hoppas att vi får en lugn bebis nästa gång haha :). Jag fick också knappra lergigan comp hela förra graviditeten. Hoppas du slipper illa måendet nu då :) hade ju varit underbart att bara njuta av graviditeten :)

• Bobbo3

Aa jag e fortfarande mamma ledig :). Det va meningen att jag skulle börja jobba igen den 3mars men som det ser ut nu kommer jag inte att jobba förrens nästa plutt är 1,5 år. Känns för bra för att vara samt. Men tänkte att jag vill inte sätta sonen på dagis i 3-5 månader och sen vara hemma hos mig så han får vara hemma läääänge :) Asså jag har fått för mig att min mage är lite större haha hade jag inte vetat att jag va gravid hade jag aödrig ens tänkt på det :p

Svar på tråden Bf juni -14