Negativt test i vecka 6 eller 7?
Mm jag är som sagt på bim +13 negativa test men symptom så jag hoppas att jag också är låghormonare
Mm jag är som sagt på bim +13 negativa test men symptom så jag hoppas att jag också är låghormonare
Samma här, kan prova av några:
• trög, typ förstoppad om jag inte dricker proviva varje lunch.
•veckan före bim var jag på toa varje natt, nu är det inte varje men typ varannan.
•har haft ilningar i benen från höfterna och neråt.
•brösten ser större ut.
•SVETTAS! Jag brukar vara frusen men nu måste jag ha linne på jobbet, annars svettas jag konstant.
•när jag blir hungrig liksom suger det i magen.
•har haft molvärk, veckan före och efter bim var det varje dag, nu är det ibland. Inte jätteont men så jag lagt märke till det.
•seg, men inte supertrött och det är också det som gör att jag tvivlar, precis som du Poulukka.
Ja precis som växtvärk:) oftast när jag skulle sova. Ja jag tar väldigt gärna tröttheten just nu:D
Nej, jag testade senast i torsdags så jag försöker hålla mig till tisdag eller onsdag..
Jag laddade ner en gravid-app ( jag vet, kanske dumt men hoppas) och den säger att jag är i v 7, (6+0). Varför räknar den så? Då börjar ju v 1 innan man haft äl ens. Jag la in mitt senaste mensens första dag-datum, i och med att jag inte plussat än...
Novemberkaktus: jag råkade säga till en kollega att kaffet bara smakar sämre och sämre, nu har hon börjat snoka och fråga om graviditet... Jag fick en mörkare flytning idag, efter att vi myst. Modet sjönk som en sten, min man typ "där kom mensen..". Men läste att det är vanligt efter sex pga livmodertappen och nu har det slutat så hoppet lever! Ska köpa ett test idag och testa imorgonbitti! " håller tummarna och ber till Gud".
Quinna85: oj vilket dåligt bemötande! Ingen förståelse och en kass lyssnare låter det som! Jag skulle byta, du går på en privat va? Betalar du själv för besök och liknande? Om så är fallet skulle jag byta direkt.
Men kan du inte försöka ha med dig sambon nästa gång? Då är ni ju två mot en liksom. Jag förstår känslan, senast jag var på kk och gjorde gravtest hade jag förberett argument för att få typ blodprov om testet var negativt, men vän där sa jag bara tack och gick då det blev neg... Man känner sig maktlös, det är ju ändå de som har utbildning.
Jag fick mens idag, på dag 17. Hade inte testat positivt än.. Men nu har det avtagit så om jag bara blöder en dag måste jag ringa kk och få en gyn-koll. Jag hittade inga privata gyn eller barnmorskor i min hemstad... Lider med dig:(( skickar styrkekramar