Bonusmamma som bryter i hop!
Jag och min sambo har varit tillsammans i ett över ett år. Han hade/har 2 barn sedan innan, en pojke på 7 år och en flicka på 8 år. Jag har en son på 4 år sedan innan. I dag bor vi i hus och hans barn är hos oss vv. Min son är hos osd på heltid (hans papa finns knappt med i bilden). Vi väntar vårat gemensamma barn i början av 2014. Nu till problemet! Min bonus son är dum mot mig, han har behandlat mig väldigt illa dom senaste 6 månaderna. Han säger dumma saker till mig, att jag inte ska bo där , han lyssnar inte, han är totalt respektlös mot mig. N denaste månaden har de blivit fysisk misshandel från hans sida. Han har slagit mig, sparka mig , spottat i ansiktet på mig. När hans pappa är med så är han den snälla lilla ängeln. Så fort hans pappa är i ett annat rum eller borta så slår han på mig ovh är dum. Han har även sagt vid ett flertal ggr " nu är pappa borta så då kan jag vara dum med dig" och sen sparkat mig eller knuffat mig. Vi provade ha han hos sin mamma en extra vecka bara för att han själv skulle få lugna ner sig och kanske känna ångrr. Min sambo har alltid varit på min sida och är helt underbar och han har verkligen försökt få det till att funka. Jag sa till honom för ett tag sen " i de långa loppet så är det jag som kommer att måsta flytta och förlorar allt" Han sa till mig då " du ska absolut inte flytta, jag kommer inte att tillåta det, han ska inte få bestämma vem jag får vara med och inte får. ". Men nu har bio mamman lrävt underhåll för en extra vecka, vilket är helt sjukt tycker jag. För att hon var tvungen att ha han en extra vecka. Hennes kommentar!!!! Så pojken återgår till vv. Min smbo frågade mig först vaf jag tyckte och oavsett vad jag tyckte så hade hn redan bestämt sig. Varför ens fråga mig om han redan bestämt? Vi ha bråkat så mkt nu och han är inte alls på min sida länggre. .:-s Han vill att vi ska va på samma sida men hur ska de gå om han gå sin egen väg ändå? Jag känner att jag vill att vi ska vara en familj igen me i nuläget tänker jg på mig djälv och att jag är gravid. Pojken är även på utredning nu för autism. Han bråkar med alla på skolan, kompisar ( vilket han inte har så många kvar av längre). Han förstår inte när han gör fel, han förstår inte konsekvenserna. Han är även dum psykiskt och fysiskt mot sin dyster. Försökte strypa henne en gång. Kallat henne för horunge osv. Hn har extrema aggretions problem och klarar inte av ett nej. Bio mamman är väl informerad om llt men hon bryr sig inte. Enligt båda barnen så prioriterar biomamman pojken. De är hennes lilla älskling medans hennes dotter är ett h* vete enligt henne. Pojken blir förvirrad självklart! Hos mamma står han i centrum och är prio ett. Hos oss måste han dela uppmärksamheten på fyra ( sin syster, min son, mig och han själv = 4) I början tyckte jag om min bonus son men efter allt han har gjort så jag tycker verkligen inte om han längre å jag gruvar mig för att han ska komma hit nästa gång. Snälla ge mig råd och hjälp! Jag vill att de ska funka, jag vill tycka om han igen!!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-19 12:40
Ursäkta att inlägget blev lite grötigt och stavfel. Skrev detta från min telefon.