Inlägg från: Anonym (Sverige) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sverige)

    Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?

    Maahlinn skrev 2023-10-12 11:08:57 följande:
    Är det sexiga badkläder som gör män till hebefiler? 😅
    Undrar om TS kunde ha förutsett att tråden skulle ta en sån här vändning?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (Q) skrev 2023-10-12 11:33:57 följande:
    Kan så vara för vissa män. Vissa tjejer försöker ju se äldre ut än vad dem är.
    Vissa försöker senare se yngre ut.
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-12 11:38:56 följande:
    Vilket tror du att det är? Jag tror att det är majoriteten till ganska vanligt, där ganska vanligt kanske innebär att det är de flesta typ...nåt spann däremellan som åtminstone innebär att det är många. Men jag kan ju inte veta, vore intressant att höra från män. 
    Jag tror inte att de flesta män är det, jag hoppas att det inte är så i alla fall.
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (20) skrev 2013-09-13 15:09:20 följande:
    Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?

    Du (man) som är 35+, skulle du kunna tänka dig att ligga med en tjugoåring? Utveckla gärna.


    57% har svarat ja.
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (Uuyy) skrev 2023-10-22 10:07:38 följande:

    Ja, jag har haft sex med massvis med unga kvinnor i 20-års åldern. Är själv 50. Många av de man knullar i Thailand eller på bordeller i Amsterdam är i 20-års åldern. Skulle nog inte vilja ha en relation med en sån ung kvinna, men att bara ha sex är ju en annan sak och det är underbart med en ung fin kropp när man vill ha sex.


    Du hamnade nu på många kvinnors shitlist.
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (L) skrev 2023-10-22 12:13:12 följande:

    Nej det skulle nog vara för ungt för mig om hon inte var väldigt mogen.


    Tror du att du skulle rucka på den regeln om hon har fantastisk kropp?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (L) skrev 2023-10-22 12:27:51 följande:
    Om hon var väldigt mogen ja. 
    Jag menar om hon inte var väldigt mogen.
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (Normal man) skrev 2023-10-22 12:54:54 följande:
    Anonym (Sverige) skrev 2023-10-22 10:10:13 följande:
    Du hamnade nu på många kvinnors shitlist.
    Sverige,
    Du anser alltså att man skall avstå att ha sex med 20-åringar eftersom äldre kvinnor på FL kan bli avundsjuka och arga?


    Skrev jag det?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (Uuyy) skrev 2023-10-22 16:31:55 följande:
    Ingen aning. Har inte knullat en svensk 20-åring sen jag själv var 20 år. Utomlands är det dock bara att gå in på en bordell. I Thailand räcker det att gå till en bar, så vips blir man uppvaktad av en ung mörk skönhet.
    Jag ska flytta till Thailand.
  • Anonym (Sverige)
    nihka skrev 2023-10-22 17:17:50 följande:
    Du kunde passa på att besöka någon av barnhemmen där du hittar resultat av "det underbara knullandet" som väntar på avgiftning och placering.
    Nej, varför skulle jag göra det?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 06:53:11 följande:
    Kaffedraken, vad är din åsikt om prostitution? Om du för ett ögonblick kan lyfta blicken från ditt eget "lidande" och se någon annans. 
    Nu är vi off topic. 
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 09:02:59 följande:
    Må så vara, men du skrev just att du ville flytta till Thailand. Kan säkert ha varit ett skämt, men det är nog mindre kul för de som tvingas försörja sig på att ha "sex" med gubbar som inte bryr sig om deras njutning eller välmående. 
    Att du tänker på prostitution får stå för dig.
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 09:40:19 följande:
    Vad trodde du avågs med "unga mörka skönheter" som stöter på gubbar?
    Precis det. De gör det om man går in i en bar där.
  • Anonym (Sverige)

    Vad händer om en 20-årig tjej ligger med en äldre man? Påverkas vädret? Hur märker medelsvensson av att de ligger med varann? Är det därför som det är dyrare i matbutiken? Kanske därför som vi hade så få soltimmar denna sommaren? Och hur ska julen bli i år, om 20-åringar ligger med äldre män? 

  • Anonym (Sverige)
    Anonym (Normal man) skrev 2023-10-23 11:04:21 följande:
    Jag kan garantera att det endast händer 3 saker. 
    1. Den 20-åriga tjejen blir gladare och lyckligare, kanske rikare också.
    Rikare på erfarenhet?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 11:23:10 följande:
    ...och varför tror du att de gör det? För att gubbar har mer attraktiva kroppar än unga män...? 

    Du tror inte att det handlar om pengar till överlevnad, alltså?
    Jag hoppas det, en skrev att det är bara att gå in på en bar där.
    Pengar till överlevnad, pratar du om prostitution igen?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 13:15:07 följande:
    Ja precis, det handlar om prostitution om du nu trodde nåt annat. Tycker du fortfarande att det är en bra idé att flytta till Thailand då?

    Det finns åtminstone några vettiga män i den här tråden som ser det vidriga i att gamla gubbar sitter med flickor i knät som skulle kunna vara deras barn eller barnbarn. Som förstår att för de här tjejerna handlar det om överlevnad.

    Fortfarande sugen?
    Nej, då vill jag inte flytta dit. Jag trodde att jag bara kunde gå in på en bar och att 20-åriga skönheter slängde sig runt halsen.
    Varför pratar du om prostitution?
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 13:21:12 följande:
    Var har du fått siffran 70% från? Nu tror jag att du önskedrömmer. Jag är 31 och har hittills i mitt liv aldrig känt attraktion till någon äldre. Inte när jag var 14, inte när jag var 20, inte när jag var 25. I min kompiskrets var det en enda som kunde tänka sig en äldre man, och då var det för att han såg ovanligt ungdomlig ut för sin ålder. Hon var då 27 och han var 50 men såg ut som 40. Ingen annan kunde tänka sig en äldre man. Vet att de finns men att det skulle vara några 70% är nåt du har drömt ihop, snarare är de nog i minoritet 😄😄😄 Precis som män som gillar äldre kvinnor, förmodligen också i minoritet även om de finns.
    De som brukar skriva här var aldrig attraherade av äldre, ingen av deras kompisar heller. Och inte nån de känner heller.
  • Anonym (Sverige)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 13:21:12 följande:
    Var har du fått siffran 70% från? Nu tror jag att du önskedrömmer. Jag är 31 och har hittills i mitt liv aldrig känt attraktion till någon äldre. Inte när jag var 14, inte när jag var 20, inte när jag var 25. I min kompiskrets var det en enda som kunde tänka sig en äldre man, och då var det för att han såg ovanligt ungdomlig ut för sin ålder. Hon var då 27 och han var 50 men såg ut som 40. Ingen annan kunde tänka sig en äldre man. Vet att de finns men att det skulle vara några 70% är nåt du har drömt ihop, snarare är de nog i minoritet 😄😄😄 Precis som män som gillar äldre kvinnor, förmodligen också i minoritet även om de finns.
    En alfahanne (självutnämnd?) säger att han varit med många VYW Type 2. Very young women 18-23 år. Type 2 är de som tänder på äldre män. Ca 20% av VYW är Type 2 enligt honom.
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?