Inlägg från: Anonym (Är_väl_olika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Är_väl_olika)

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?

Kirenaj68 skrev 2018-11-30 21:43:31 följande:

Tanken som sådan är lockande, men eftersom dagens 20-åringar beter sig som vandrande tömningsstationer för alla killar som vill avstår jag. 

Är väl olika på individnivå hos yngre idag precis som det varit sen 60-talet.

Alla unga tjejer vill inte vika ut sig på Onlyfans.

• Anonym (Är_väl_olika)

Så många ja-röster från män. Nu går väl vissa kvinnor här i taket Flört

• Anonym (Är_väl_olika)
    felicityporter skrev 2023-09-28 18:32:16 följande:
    Varför skulle de det? Det spelar väl ingen roll så länge bägge är myndiga och vuxna känner jag, och jag är som sagt tjej.
    Bra att du säger det. Flera kvinnor på forumet är motståndare till sådant.

• Anonym (Är_väl_olika)
    felicityporter skrev 2023-09-28 21:25:31 följande:
    Jag bryr mig inte, flera av mina killkompisar är motståndare till min relation med en 11 år yngre man och jag skrattar bara åt dem. Varför ska jag öht bry mig av vad någon avundsjuk stackare tycker? 😉
    Du är en frisk fläkt på forumet.

• Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (Äpplebananen) skrev 2023-09-28 19:58:55 följande:

trådstartaren är definitivt inte en 20-årig kvinna? men det fattar ju alla som ser detta. Frågor av denna karaktär är 100% av fallen startade av män som vill kittla sin fantasi lite för att se om de kan få svar som kanske får det att rycka till i skinnspiken eller om den helt domnat bort och sover sött. 

Tyvärr tyvärr alla gamla gubar. De 20-åriga godingarna vill ha män i sin egen ålder +-3 år max. För majoriteten av tjejerna i20-årsåldern är en man norr om 30 en gamling. Blind fläck, möter hon dig på gatan ser hon igenom dig. 

men dröm på ni ? 

Det där vet du ingenting om. Ni, det medelålders kvinnogänget som ständigt bashar ner på 40+ män på forumet är bara avundsjuka för att ni själva inte lyckas få till det med yngre killar. Några av oss har genomskådat er för längesedan, så lägg ner ditt könskrig och gilla läget (hur dagens verklighet ser ut).

• Anonym (Är_väl_olika)

Fan vad mycket snygga unga tjejer det går på Folkhögskolan en bit ifrån där jag bor,  Eftersom det även går äldre män på Folkhögskolan ser jag ofta hur de är i sällskap med varandra, pratar förtroligt med varandra osv, så jag tror att de kvinnor som är negativa till detta är surtanter som inte lever i dagens mer frigjorda verklighet.

• Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (Han Solo) skrev 2023-09-29 10:54:21 följande:

Bara sex är en sak. Men en relation? Vad har man gemensamt på ett socialt plan med en kvinna i övre tonåren eller precis fyllda 20?

Det finns brådmogna unga som inte upplever sig ha så mycket gemensamt med de jämnåriga och därikring, eftersom de ligger på en mognare nivå, är mer verbala och har kommit förbi fjortis-stadiet. Samtidigt som det finns äldre män som känner att de inte har mycket gemensamt med dem i sin egen ålder och därikring, som har ett större behov av att leva, är energiska och inte vill bli några hemmasittare som sysslar med knyppling, matar sina husdjur och har äta och dricka kaffe som högsta nöjen i livet.
  • Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (Sverige) skrev 2023-09-29 12:31:08 följande:
    Normen för åldersskillnad är 2 år, när det gäller förhållanden. När det gäller att ligga så är åldersskillnader ofta stora. För kvinnor är det mer ok att ligga med yngre.
    Hur vet du att det är "normen" Idag är det ganska vanligt med 5-10 års åldersskillnad.

• Anonym (Är_väl_olika)

Nu är vi uppe i 56 Ja-röster för männen. Undrar hur vissa kvinnor här reagerar på det? Skäms

• Anonym (Är_väl_olika)
    nihka skrev 2023-10-22 17:12:27 följande:
    Det tycker säkert tjejerna också men de får fejka det med motbjudande gamla gubbar i deras pappas ålder som inte kan få någon utan att betala.
    Vad tycker du då om gamla tanter 40+ med grabbar som är i 20-års-åldern, som var på tapeten under bl.a. flyktingkrisen 2015, som får fejka det med kvinnor som är gamla nog att vara deras morsor eller t.o.m morföräldrar?
  • Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (dude) skrev 2023-10-23 00:13:13 följande:
    Nope, jag säger att jag inte tror ett skit på din påstådda objektivitet.

Vad du sen tycker om det är upp till dig, jag tror fortfarande inte ett skit på det eftersom jag sett dig skriva tillräckligt mycket manshatande skit genom åren för att veta exakt var du står i frågan
    Vissa "modifierar" sig med tiden och försöker kamouflera sitt egentliga jag, men för folk som bara vill tjafsa blir det ändå genomskinligt. Vissa medlemmar är bara här för att sätta igång tjafsande, sedan låtsas de vara "snälla" i andra trådar. Också något som man känner igen om man varit på FL ett bra tag.

• Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (Normal man) skrev 2023-10-23 11:04:21 följande:
    Jag kan garantera att det endast händer 3 saker. 
    1. Den 20-åriga tjejen blir gladare och lyckligare, kanske rikare också.
    2. Den äldre mannen blir gladare och lyckligare
    3. Äldre kvinnor blir ännu avundsjukare och bittrare. Skriver inlägg på FL och i denna tråd.
    Sant. Det kan knappast handla om något annat än avundsjuka. Man noterar att samma medelålders kvinnor som i en del trådar har börjat våndas över sitt utseendemässiga förfall, också är samma kvinnor som är avundsjuka på män som lyckas få till det med yngre kvinnor.

Därför måste de prompt nedvärdera honom och kalla honom för "gubbe" eller "gubbslem". Vi kanske ska börja kalla dem för tanter eller tantslem? Javisst ja, kvinnorna kan ju bli kränkta och trycka på anmälningsknappen. Hjälp!

• Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (dude) skrev 2023-10-23 12:56:36 följande:
    Skärp dig, jag är man och är inte det minsta avundsjuk på nån gammal gubbe som skryter om att han minsann sätter på unga tjejer i thailand som inte har något val än att knulla gamla gubbar för att kunna överleva.

Jag har själv sett feta gamla gubbar sitta med nån ung tjej som skulle kunna varit hans barn barn i knät i Thailand och det var riktigt jäva vidrig att se...  så nej jag är inte det minsta avundsjuk på sånt skit utan undrar snarare hur fan man är funtad i skallen när man tror att det är något att avundas?
    Äsch, du är bara bitter och avundsjuk för att mest gamla tanter dras till dig. Är så jävla trött på alla er som bashar ner på oss som inte håller oss till jämnåriga eller äldre. Ni ska bara bort.

• Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (B) skrev 2023-10-23 13:16:11 följande:
    Ser du ingen skillnad i unga tjejer som frivilligt har sex med äldre och gubbar som utnyttjar prostituerades utsatta situation? Hur är du funtad?
    Klart jag ser en uppenbar skillnad. Är bara så trött på att vissa på forumet försöker "tvinga" vissa av oss män att inse att vi inte får vara ihop med kvinnor som är ens 10 år yngre, eftersom vi då enligt dem är "äckliga gubbar". Det måste bli en ände på detta. Dessutom är det personpåhopp.

• Anonym (Är_väl_olika)
    Anonym (dude) skrev 2023-10-23 13:27:13 följande:
    Eller så har du noll självinsikt över hur sjukt du resonerar när du tror att det öht finns nåt att vara avvundsjuk på
    Vi lever år 2023 nu och åldersskillnad hos par är ingen big deal längre. För övrigt ser man nästan alltid hejarop och applåder i artiklar i Facebook-flödet där en äldre kvinna blivit tillsammans med en mycket yngre man. Varför ska inte samma vara tillåtet för både äldre män och äldre kvinnor, du kan fundera på det ett slag innan du svarar.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?