Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?
Tanken som sådan är lockande, men eftersom dagens 20-åringar beter sig som vandrande tömningsstationer för alla killar som vill avstår jag.
Alla unga tjejer vill inte vika ut sig på Onlyfans.
Tanken som sådan är lockande, men eftersom dagens 20-åringar beter sig som vandrande tömningsstationer för alla killar som vill avstår jag.
Så många ja-röster från män. Nu går väl vissa kvinnor här i taket
trådstartaren är definitivt inte en 20-årig kvinna? men det fattar ju alla som ser detta. Frågor av denna karaktär är 100% av fallen startade av män som vill kittla sin fantasi lite för att se om de kan få svar som kanske får det att rycka till i skinnspiken eller om den helt domnat bort och sover sött.
Tyvärr tyvärr alla gamla gubar. De 20-åriga godingarna vill ha män i sin egen ålder +-3 år max. För majoriteten av tjejerna i20-årsåldern är en man norr om 30 en gamling. Blind fläck, möter hon dig på gatan ser hon igenom dig.
men dröm på ni ?
Fan vad mycket snygga unga tjejer det går på Folkhögskolan en bit ifrån där jag bor, Eftersom det även går äldre män på Folkhögskolan ser jag ofta hur de är i sällskap med varandra, pratar förtroligt med varandra osv, så jag tror att de kvinnor som är negativa till detta är surtanter som inte lever i dagens mer frigjorda verklighet.
Bara sex är en sak. Men en relation? Vad har man gemensamt på ett socialt plan med en kvinna i övre tonåren eller precis fyllda 20?
Nu är vi uppe i 56 Ja-röster för männen. Undrar hur vissa kvinnor här reagerar på det?