• Jokke

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?

Ah, jag vet inte det..
    För min del så är det så många faktorer som ska stämma in om jag ska hoppa i säng med någon.
    Attraktion måste ju finnas och det räcker inte att 'hon' är snygg, man måste ha annat gemensamt med. Jag vill gärna kunna prata med någon och känna att man klickar på så sätt, vad jag kan ha gemensamt med en 20-årig tjej vet jag inte.
    Visst så unga kvinnor är vackra att titta på och varken gravitationen eller kilona har börjat jävlas än, men jag föredrar nog lite äldre kvinnor än så och som har lite mer erfarenhet inom alla områden.

Att ha nån att lära upp är inget för mig, ser inget nöje i det. Tycker att det är bättre att två jämnåriga experimenterar sig fram och finner sin egen väg istället. Men det är ju bara min åsikt..

• Jokke
    Anonym (20) skrev 2013-09-13 16:52:46 följande:
    Förstår vad du menar.
    Själv har jag fler saker gemensamt med 50-åriga gubbar än tjejer i min ålder. Haha. 
    Ok, har en del år kvar tills vi har nåt gemensamt då Flört
  • Jokke
    Anonym (20) skrev 2013-09-13 18:42:33 följande:
    Jag gillar att bara två stycken har röstat på "om hon är snygg".
    Ja, förhoppningsvis är killar mer krävande än så...Tungan ute
  • Jokke
    Anonym (20) skrev 2013-09-13 19:05:24 följande:
    Det är väl inte särskilt relevant? Skrattande
    Men ganska intressant, i alla fall för de två som svarat 'om hon är snygg'.
  • Jokke
    Anonym (20) skrev 2013-09-13 19:19:13 följande:
    Fast nu är det ju inte mig de ska ligga med!

Kan väl svara ändå, det skadar ju inte. Har brunt hår och är ca 166 cm. Någorlunda smal. Bruna ögon.
    Har du ju rätt i..... :) 
  • Jokke
    Anonym (gammal kärring) skrev 2013-09-13 19:48:08 följande:
    Jaha, och var är mitt lammkött då? Gråter
    Du får starta en tråd för unga killar som vill ha en (mogen?) kvinna... Tungan ute. Du får säkert napp. Jag för min del kan nog inte räknas som lammkött.
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en 20åring?