Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?
37 dagar till BF. Hoppas dagarna går snabbare då jag slipper tröttheten. Brukar annars vara i full gång.
37 dagar till BF. Hoppas dagarna går snabbare då jag slipper tröttheten. Brukar annars vara i full gång.
Grattis wickan & lipa3646
Har idag varit på kommunen med killen och skrivit under papperna om faderskap och gemensam vårdnad. Skönt att ha det avklarat innan så slipper man det efteråt. På torsdag är det dags för nytt besök hos BM.
Idag är det exakt en månad kvar till BF. Har inte hunnit skrivit något förlossningsbrev eller börjat packat BB-väskan. Kanske dags att ta tag i det nu. Känns som alla har gjort det förutom jag. Ska denna gången bara packa det som jag vet att jag behöver. Sist så vart hälften inte använt.
Var hos BM idag (35+4) och mitt Sf-mått låg på 34. Hjärtljudet på 136 och hon var fortfarande ruckbar. Har ett till besök inbokat om två veckor och det kanske blir det sista beroende på om och när jag blir beviljad igångsättning.
Jag kommer ev. bli det för snabb förlossning. Sista tog 1,5 timme och skedde i hemmet, oplanerat.
Idag skickas vagnen till butiken så i mitten/slutet av nästa veckan kan vi hämta den. Imorgon ska vi handla de sista kläderna och då tänkte vi passa på att titta på nya regnkläder till de två yngsta också.
Idag var vi iväg och handlade de sista kläderna och som jag hade 20% rabatt så passade vi på att köpa lite annat också. Det vart två amningströjor till mig. Jag köpte en storlek större än vad jag normalt har som att det tar ju lite tid innan magen drar ihop sig sen får man väl köpa nya om det skulle behövas. Så nu ska allt bara tvättas och läggas i byrån och så kommer vagnen nästa vecka och då är vi redo för att hon ska komma.