Inlägg från: 89December |Visa alla inlägg
  • 89December

Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?

50 dagar till bf. Var på ultraljud idag, kul att få se lillasyster igen :)

• 89December

Jag har heller inte packat någon bb bästa ännu. Jag är nog inte riktigt medveten om att det är snart dax. Får väl se till att det blir gjort inom den närmaste tiden :) skrev inget förlossnings brev förra gången, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva denna gången. Kommer förhoppningsvis på något ;) hoppas att ni alla mår bra !

• 89December

Är det inte jobbigt att bli igångsatt? Kanske inget ni har erfarenhet av :) låter som att det skulle bli en lång process nämligen, med tanke på att det inte är kroppen själv som väljer

• 89December

Man har ju inget att förvänta sig. Har liksom ingen aning om hur det går till osv. Detta är mitt andra barn. Men känns ändå lite läskigt. Jag tänker mycket på om det kommer bli som förra gången mm. Ut ska dem små i alla fall ;)

• 89December

Jag ligger inne på sjukhuset sen i lördags. Fick värkar/sammandragningar som inte försvann. Så nu efter många om och men så kom på fram till att de var urinvägsinflamation. Så jag har fått tabletter som ska ta bort värkarna. Och får antibiotika med infektionen.

Hoppas att det är bättre med er andra :)

Svar på tråden Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?