Inlägg från: mion |Visa alla inlägg
  • mion

Innekatt på 6 år som längtar ut.

Grävling 75 skrev 2013-09-11 22:33:07 följande:
    Klart du ska släppa ut honom! Han är ju tydlig med vad han vill :)
    Tramsinlägg!     Mina katter en vanlig o en helig birma har efter varit inne i 10år blivit utekatter,bästa som kunde hänt dom Finns det möjlighet så varför inte låta dom gå ut???
  • mion
    Miss Behave skrev 2013-09-12 10:41:13 följande:

Tror du citerade fel inlägg.. Det är en annan forumist som är in på alla katt-trådar och sprider sin dynga.
    haha ojsan ja det var det visst  sorry =(
    nemo1 skrev 2013-09-11 22:26:17 följande:
    Om du inte är rädd om katten så släpp ut den vet ja....
    Detta skulle ju va det jag citera O det är verkligen tramsinlägg....
  • mion

fast denna katt har väl redan gått i koppel??  är nog bara släppa ut den när det är lugnt hemma o ts är ensam kanske,så den inte blir stressad..  

• mion

Halsband är ju inte tycker jag personligen nåt katter bör ha på sig ute då dom kan fastna speciellt när dom inte är vana att vara ute....

• mion
    Njoy skrev 2013-09-13 07:08:03 följande:
    mion: Katthalsband är konstruerade att "gå upp" om katten fastnat. De har en speciell knäppning. Varför i allsin dar skulle man sätta hundhalsband eller dylikt på katten?
    har jag sagt hundhalsband el??     Men alla halsband går inte upp speciellt inte dom gamla,finns kanske bättre varianter nu dock ts...
  • mion
    iMHotEP skrev 2013-09-13 23:37:20 följande:
    Jag köpte ett med resår som han tar sig ur om han fastnar, jag höll fast halsbandet snurrat ett varv runt fingret och han slingrade sig ur det på en halv sekund. Det sitter ändå inte löst så det är risk att han fastnar i det därför. Han har vart ute en stund i eftermiddag då gick han en runda runt huset och jamade högt med rest ragg. Sen fick han gå in. Imorgon kör vi en stund till.
    härligt =)
Svar på tråden Innekatt på 6 år som längtar ut.