Är detta förvärkar eller vad ? :-O
För att göra sig tillkänna som lite dum så kan jag väl börja med att jag är omföderska, väntar mitt andra barn och är i vecka 30.
Men jag kan inte komma ihåg hur det kändes när jag väntade sonen, så behöver lite råd eller vad man kan kalla det.
Har lite svårt att förklara mig, men ska göra mitt bästa!
Har inte haft några problem med några krämpor alls i princip tidigare, förutom lite foglossning då och då (hade extrem förra grav)
men senaste 2 dagarna (idag och igår)
börjat få ont eller värk nedre delen av ryggen, kommer o går i vågor.
och när de sitter i så man känner känner dem, så känns det som bälte som späns runt om och samtidigt går det ner mellan benen i slidan, känns som det drar + hugger till där nere/inne.
men de går även ner lite mot låren :/
o så har jag sovit dåligt inatt, vaknat flera gånger av en oro känsla av nåt slag o en "träningsvärks" känsla långt nere över magen.
Jag är ju lite "nojjig" över att det börjar så smått komma igång, för vet att jag fick få bricanyl spruta runt vecka 32 med sonen, som föddes i v 36.
Vill ju undvika att åka in i onödan o så oxå, då jag är själv med sonen, och min mor är bortrest som ska hjälpa mig sen, och förlossningen ligger 15 mil härifrån när man är under 35 v gången.
rörigt inlägg, ursäkt för det, men e det nåt jag glömt tillägga eller så så svarar ju jag självklart.