gravida från gruppen planering till nr 3
Stort Grattis till er dotter, så fin hon är!!
Stort Grattis till er dotter, så fin hon är!!
Massor av kramar till er nawifa!!!!!
Jag har använt de på BB, men har bytt kommun nu men borde få här med. Har ändå alltid haft egna med mig fall i fall. Tyckte sjukhusets var större så använde de i början när man blödde mer. Godis är ett måste Sen har jag haft tidning med mig, myskläder, hygien artiklar och kläder till BB. Salva till bröstvårtor ska jag ha mig med, av erfarenhet innan. Och inneskor... En fråga: hur länge har ni tänkt stanna på BB med förutsättning att allt går bra? Ettan stannade jag ett dygn.tvåan två, nu känner jag att jag vill.hem.så fort jag får och känner att jag kan. Tyckte sängarna var så obekväma och fick ingen sömn sen kände jag mig så " bevakad" fast att jag vet att de gör det av välmening. Hur har ni tänkt?
Menade kläder till barnet!
Välkommen hit angeni och stort grattis!!
Jag kan knappt borsta tänderna utan att hålla på att kräkas, inget jag kommer sakna precis ;0) hoppas ditt blir bättre snart!
Ville bara önska alla en glad påsk! Hoppas på fint väder och massa godis :0)
Madeleine: Har också halsbränna från helvetet men fick tips av min barnmorska att ta omperazol och den är en gåva från gud ;0) funkar jättebra! Bara ett tips i fall du vill slippa den. Jag har också stor viktuppgång så jag vet hur det känns och då har jag ännu fler veckor kvar än dig!
Danni: Strongt av dig att jobba till vecka 38. Jag hade först också tänkt jobba vecka 37 ut men ska nu söka graviditetspenning då jag känner att jag inte orkar jobba så länge. Tre veckor innan jag först tänkte gå så blir det lite ledigt men inte för länge så att jag blir rastlös!! Så förhoppningsvis går jag på ledigt när jag går in i v 35!
Igår fick jag hem babynestet som jag köpt så nu börjar det bli verkligt sakta men säkert, nu måste vi bara ta tag i vagn också......