Danni 83 skrev 2014-05-01 12:21:37 följande:
Madeleine: hur mår du nu? Hoppas att liten kommer ut snart!
Vår äldsta heter Alvin
. Alvin Isaac, och vår yngsta heter Liam Noah. För en tredje kille röstar jag på Elliott som jag tycker är fint. Tjejer gillar vi Meya, Enya, Maya, Agnes. Men inget är bestämt.
Det är tyvärr fortsatt dåligt, och jag är livrädd för att bli avfärdad i morgon... Riktigt nervöst. Jag höll på att svimma i badrummet idag så jag fick hålla fast mig i torktumlaren. Riktigt läskigt.
Vilka fina namn ni hade också!
Kevinsmamma09 skrev 2014-05-01 20:43:55 följande:
Hoppas du får hjälp i morgon Madeleine och att bebisen kommer ut snart! Håller alla tummar att ni får bra besked i morgon. Låter otäckt med bortdomningar i ansiktet.
Jag brukar få kramp i vaden på natten vilket jag tycker är otäckt men "normalt" har jag hört!!!
Jag har Elliott som förslag om vi får en kille men det verkar inte gå hem hos mannen så det lutar åt Jacob, mina andra förslag är Theodor och Benjamin men verkar inte gå hem de heller :0) Våra pojkar heter Kevin och Vincent. Jag tycker Alicia om det blir en flicka, har alltid älskat det namnet men inte lyckats övertala mannen än, det vi är överens om är Ellie, jag tycker även om Olivia och Lilly.
Hoppas alla har haft en skön första maj!
Gud vad all har fina namnförslag! Tycker det är jättekul att höra om andras tankar med namn och så. Sen är det ju svårt när båda ska tycka om namnen och känna att de är självklara. Båda mina barns pappor har tyckt att deras efternamn varit så überviktiga att jag gett upp mitt till förmån för att få välja förnamn. De har haft vetorätt, men jag har ändå stått för valet. Min son heter Florian och min dotter Dolores. Nu är jag ju gift och delar efternamn med Dolores pappa så det blir ingen liknande deal denna gång!
Men vi känner oss rätt säkra på att det är en Fiona i magen. Men vi får se!
Kramp i vaden hade jag hela min första graviditet, men sluppit nu. Lider med dig, det är INTE skönt!