lupin84 skrev 2014-02-17 20:22:07 följande:
Åh vad spännande emelie. :) Idag kom beskedet från fk, ingen grav.peng för min del:(
vad tråkigt. Hur långt har du kvar till bf?
Kevinsmamma09 skrev 2014-02-17 21:23:46 följande:
Vi var på rul förra onsdagen och allt såg bra ut, vi blev flyttade en hel vecka så nu har vi bf 20 istället för 13 juli, känns lite segt att gå om v 18 igen förra veckan. Men som barnmorskan sa att var det meningen att den ska komma den 13 så kanske jag inte går över så mycket går jag över en vecka från det så blir det på bf så man kan ju hoppas men vi är inställda på augustibarn :0)
Vi tog inte reda på könet då vi inte gjort det med de andra och tycker att det är roligast att inte veta men när hon frågade så blev man nyfiken men vi vet att vi hade ångrat oss direkt efteråt. Vi blir glada för vilket som så det kvittar och det här med rum och kläder behöver vi inte veta könet för. Men hon vet så det är lite roligt, jag frågade henne och hon sa ja att de måste kolla mest för att se att det också ser normalt och bra ut så lite kul att veta att hon vet vad vi väntar...
Så nu vet vi att den lever och är frisk så nu kan vi börja kolla på barnvagn m,.m.
Vad skönt att ditt rul också gick bra Anna..
Spännande Emelie då är det säkert bebis på g snart!!!!!
härligt att allt såg bra ut. Jag skulle aldrig fixa att någon annan visste könet på mitt kommande barn och inte jag. Imponerande viljestyrka.