gravida från gruppen planering till nr 3
Grattis danni!!!
Grattis danni!!!
Ja namn blir verkligen svårare och svårare för varje gång! Har inte börjat fundera alls på namn än. Vill känna mig säker på att knuffen vill stanna kvar först :)
Har BIM idag eller igår så jag tog mitt digitala och det stod gravid 2-3. Så nu tänker jag vänta barn och inte missfall!!
Min man vet inget än :) och tänker att slå in ett packet med ett bebis plagg och med grav test :) tror ni han blir glad ?
Får jag joina er tjejer? Jag har ju läst ett tag i gruppen planering till nummer 3.
Jag är 29 år, har en son född december 08 och en tjej född september 11 och väntar 3:an juli 2014.
Hur mår ni allihopa?
Kevinsmamma: Hur går det med illamåendet?
Jag mår förvånansvärt bra. Lite illamående i bland men det verkar lägga sig mer och mer. Bara lite lagom symptom så att jag inte blir jätteorolig men ingen paniktrötthet eller kräkningar
2 veckor kvar till inskrivning... Ser fram emot det faktiskt. Hoppas jag har bra värden. Fick ju samma bm som jag hade med 2:a barnet så det ska bli jättekul att träffa henne igen. Hon var verkligen så bra.
Är det nån annan från stockholm här förresten? Kan verkligen rekomendera Södra BB. Dom har både mvc och förlossning och det var helt fantastiskt att få föda där. (Ligger på sös.)
Kanske är en dum fråga men jag har bara ont i brösten och trötthet som symtom . Behöver jag vara orolig ?
Jag tog ett test i dag som var digitalt :) och det stod gravid 1-2 veckor jag är jätte glad :) nu blir det sommar bebis om allt går som det ska :)
MadeleineH: tror inte det är något farligt. De har ju så mycket plats nu så de kan vända och vrida sig som de vill. Ligger säkert och sparkar inåt :)
När har du rul?