gravida från gruppen planering till nr 3
Nu är man i v 22 och det närmar sig sakta men säkert, gud vad vi längtar efter denna lilla "trean". Jag är sjuk igen, förkyld som attan med hosta och ingen ork och ont i kroppen. Denna graviditeten har jag varit så mottaglig för sjukdomar så det är inte klokt, magsjuka 3 gånger bara i februari och nu sjuk igen, man börjar bli trött....
Nu känner jag "trean" mer och mer. Det buffar en hel del på kvällarna och snart borde mannen känna det med
Imorgon är det sista dagen på jobbet, om jag ska vara ärlig så ska det bli skönt så som de har betett sig. Tror det eller ej så har jag blivit erbjuden ett nytt jobb. Jag trodde det var hopplöst och var så arg att de satt mig i en sådan situation, arbetslös och gravid. Men det finns en förskolechef där ute som vill anställa mig och det gör mig så glad speciellt när man bara ska jobba till sommaren. Så något bra måste man göra jag behövde lite medgång just nu och ur något ont kom visst nåt gott
Börjar inte förrän 1 april så blir lite ledigt emellan men det kan vara skönt det med!
Ha det bra allihopa!