Maria222 skrev 2014-02-12 17:49:57 följande:
Imorgon är det kub test, ska bli härligt att få se den lille samtidigt som jag är jätte rädd för resultatet....
Åh lycka till!
Danni 83 skrev 2014-02-12 18:49:16 följande:
Madeleine: ojoj, jag blir lite förskräckt över allt ni hat på gång.
Låter som om bara gravid och vård för er andra son är tillräckligt. Orkar du med allt?
Jag mår ok, har varit sjukskriven nu i två veckor på 25 % och ska träffa läkaren igen på måndag för ny bedömning. Foglossning, sammandragningar, lågt hb och trött. Jag vill inte jobba heltid mer denna graviditeten-
Med båda andra barnen så orkar jag helt enkelt inte.
Egentligen gör jag inte det, men vad ska man göra. I slutändan blir det ju bättre med flytt och allt så det är bara att gilla läget. Och min sons behandlingar har verkligen hjälpt så det är också positivt. Men väldigt krävande.
Nawifa skrev 2014-02-12 19:53:28 följande:
Saker börjar komma på plats här hemma, vagn, spjälsäng, lakan, små kläder!! Det är då mysigt!! Denna graviditet är ändå den bästa jag haft hittills, inga krämpor mer än trötthet så ska nog inte klaga :)
Vad härligt att det börjar komma på plats. HJag har faktiskt inte förberett någonting än... Galet värre kanske. Men nu lär vi flytta nån vecka eller två innan BF så jag vet inte hur jag ska göra med bebisgrejer. Onödigt att plocka fram om de ändå ska plockas ner tänker jag.
Anna J01 skrev 2014-02-12 20:13:33 följande:
Jag känner mig också trött.. Tror dock att det beror mer på solbrist än järnbrist. Längtar ihjäl mig efter sommaren.
Köpte ju ett foglossningsbälte och tycker det hjälper bra. Glömde det igår och efter en heldag i skolan och hämtning av barnen hade jag riktigt ont. Samma sak idag men har haft bältet hela dagen och nu känns foglossningen knappt alls.
Kul att bältet fungerar. Jag tycker mitt är så jobbigt eftersom det ska justeras hela tiden om man ställt sig upp eller sitter ner. Är väl för rörlig fram och tillbaka trots kontorsjobb...