gravida från gruppen planering till nr 3
Grattis
Har inte skrivit på länge men läser ofta. Grattis till er som fått era små! Kul med nya plus, håller tummarna för er! Här är det full fart med tre stycken. Barnen har idag sin första sommarlovs dag. Nu är vi lediga i 10 veckor, hur ska detta gå... hinna amma och sedan aktivera dem stora - kaos!
Thor väger nu en månad gammal 4515g och är 55 cm lång (3380g o 50 cm då han föddes). Så växer och ökar i vikt gör han =)
Han är snäll sover bra på natten, vaknar för mat en till två gånger... Sover kortare stunder på dagen... Bajsar som bara den dag som natt... ;)
Jag ammar och känner mer stress för det den här gången med två bröder som lever rövare.. går bra första fem minuterna men sedan gör dem sånt de inte får, bråkar... osv.. Men har ju massa mjölk så vill ju inte ge upp det..
Thor ger nu söta små leenden...
Vi tränar nacke varje dag... inget som är jätte poppis! Men men...
Sedan har ju mina stora killar sommarlov nu i tio veckor =/ Hm räknar nu ner tills mannen går på semester onsdag v 26. Så han ska bara jobba sex dagar till... det ska jag väl överleva utan att riva huset eller bli galen...
Anna - håller tummarna!
Grattis till era små. Här hemma är det full fart, tiden går så fort. På måndag börjar mannen jobba igen o jag ska få i rutiner med tre...
Vilka fina bebisar ni har och vad roligt att läsa om hur det går för er allihop!
Vi väntar fortfarande på vår bebis... Bf +6 idag och jag börjar tappa hoppet om att detta barn någonsin kommer komma ut. Har fått tid för igångsättning den 8/9, en vecka kvar, men hoppas innerligt att bebisen kommer innan dess!
Ingen bebis här än!
Igångsättning blir idag! Är nervös och förväntansfull, hoppas på att bebis är framme innan kvällen.
Igår kl 15.47 kom vår tredje son till världen!
Allt gick bra och lyckan är total. Han vägde 4510 och var 55 cm lång så en riktig bamsing :)
Kul att följa er, tiden går så fort. Thor är nu 6 1/2 mån.
Kul att följa er, tiden går så fort. Thor är nu 6 1/2 mån.
:) <3 ja tiden går alldeles för fort :/
God fortsättning till er alla!
God fortsättning på er. Den 2/1-15 kom lilla syster till värden kl 18,23 vägde 3825 g och 49 cm lång ??Vi kom hem i går EM och vilken känsla när vi fick komma hem. Kom upp till BB vid 21 tiden hade jag fått bestämma hade ja åkt hem efter förlossningen haha när allt startade så tog förlossningen 1,5 timme :) det kom upp en till på mitt rum på BB det är väl helt ok men kl halv ett vill man inte höra en som pratar med Face time då får man gå ut.
Grattis Konami.
Lycka till ni som väntar!
Full fart här hemma, tänkte lägga upp en bild på Thor men får bli nästa gång då datorn inte är med mig just nu!
Alla hjärtans dag i morgon. Hur firar ni det?
Grattis Angeni! :)