gravida från gruppen planering till nr 3
Jag hoppar gärna med här =)
Bf 14 maj!
Inga större symtom, mår som vanligt... så var de även då jag väntade mina gossar.. .
Jag hoppar gärna med här =)
Bf 14 maj!
Inga större symtom, mår som vanligt... så var de även då jag väntade mina gossar.. .
Tycker också tiden går långsamt... 8+0...
Känner mig svullen hela jag... trött.. ska ringa mvc nu för att boka samtal, brukar kunna dröja innan de finns tider.. sedan jobbar jag så konstigt så de måste ju passa före eller efter jobb...
Går bra här, närmar mig v 12 =)
Går på gympa en gång i veckan, funkar bra än så länge..
Var på vul idag och fick se en liten böna! =) Ville få reda på hur långt gången jag är då mensen vart så konstig innan... Så v 12 nu =) Allt såg bra ut och den sprattlade runt massor, såg armar och ben tydligt... längtar <3
Har inte berättat på jobbet men ska ta det med chefen när tillfälle ges... så hon får möjlighet att tänka på det i tid då någon ska jobba för mig!
Bara mina föräldrar som vet och deras respektive. Mannen föräldrar vet inget ännu ... inte hundra på att de kan hålla tyst..
Vi har två pojkar, har inte kollat kön med dem och kommer inte göra de den är gången heller! Vill veta först då liten ligger på magen ;)
Mår illa på morgonen... men annars ok!
Idag var jag på inskrivningssamtal, v 14 nu =) Nästa vecka ska jag ringa om UL, som blir i v 18!!
Tog blodprover - tre rör.. sedan kollade hon socker och blodtryck.. har haft högt blodtryck med båda mina gossar så de är de jag oroar mig mest för inför den här tredje...
Sedan var de ju alla vanliga frågor... men nu är vi på g ;) Nu ska jag inte till henne förrän i v 20...
Vi pratade om säsongsinfluensa sprutan, den ska jag i så fall ta efter UL och de rekommenderade hon mig att göra..