Hjälp
Hej, jag hoppas på att ngn här inne kan ge mig lite råd o lite tänkande över vad mitt problem kan bero på....
För exakt 6 månader sen när jag o min sambo var utomlands så var vi gravida o trodde allt var frid o fröjd mtp att jag var i hälften av 12 veckan, när jag fick lite blödningar, ringde vi sverige o dem tyckte inte det verkade så farligt, för dem var lite rosafärgade, men vi åkte in akut iallafall o fick då reda på att jag hade fått ett MA, skrapningen gjordes där o hela våra världar bara föll samman. Vi lyckades med mkt stöd runt omkr oss att ta oss vidare i livet o hoppades på ett nytt försök senare. Efter ca 3månader hade min kropp helt återhämtat sig o vi blev återigen gravida, vi vågade väl inte hoppas för mkt på denna grav, men alla trodde att det här var en helt ny grav. o att allt var annorlunda. När vi gick på en säkerhetskontroll i början av veckan 12 rasade hela vår värld ihop IGEN!!
Exakt samma jäkla sak hade hänt oss IGEN, jag förstår inte varför vi ska ha en sådan otur, det är så himla orättvist, jag, VI vill ingenting annat här i världen än att få ett litet pyre i famnen.
Vi vet inte vad vi ska ta oss till, nästan exakt på 6 månaders dagen så händer samma sak + att jag tidigare i mina år har fått ett vanligt missfall.
I båda fallen av mina MA:n så har embryona dött runt 5-7 veckor o sedan legat kvar i mig i 5-7 veckor.
Den senaste ggn nu när de hände för ca, 1 1/2v sedan så fick jag skrapa igen, o på morgonen innan op så fick jag tabl. jag skulle ta för att dem lättare skulle kunna skrapa o jag började blöda otroliga mängder o jätte mkt av innehållet kom ut så läkaren trodde inte att mkt behövdes göra, men sen efter op sa hon att moderkakan tydligen satt hårt fast o det var tydligen en positiv sak.
Finns det ngn som har fått göra en utredning,??!!
Vi kommer få göra en nu i Maj....
Tänk om dem säger sorry, men det funkar inte för er två, vad f-n gör ja då??