BF Maj 2014
Misstänker bf i maj så jag hoppar in här:)
Har haft oregelbunden mens så jag har dålig koll;)
Är det fler som har barn sen tidigare i den hör gruppen?
Misstänker bf i maj så jag hoppar in här:)
Har haft oregelbunden mens så jag har dålig koll;)
Är det fler som har barn sen tidigare i den hör gruppen?
*här
Ok:) ville bara kolla så det inte var en grupp bara för förstagångsmammor men ser nu att ts har barn sen tidigare också. Jag har en son född -12.
Jag hade lågt blodtryck sist. Och tror jag har det nu med för jag blir yr ofta:)
Men jag fick bara höra att det var bra. Skulle bara tänka på att ta det lite lugnt så jag inte svimmade. Inte resa mig för fort osv. Men fråga om det bör du är hos bm:)
Jag hade lågt blodtryck sist. Och tror jag har det nu med för jag blir yr ofta:)
Men jag fick bara höra att det var bra. Skulle bara tänka på att ta det lite lugnt så jag inte svimmade. Inte resa mig för fort osv. Men fråga om det bör du är hos bm:)
Längtan till dig:
Minns inte om det blev bättre faktiskt. Men jag hade konstanta sammandragningar/förvärkar från v 22 och blev sjukskriven. Fick bara ta det superlugnt. Så jag påverkades inte så mycket av det låga blodtrycket då.
Ett dåligt svar blev det, sorry:) hoppas du kan få något som gör det lite bättre.
Grattis Maliiin!! Och välkommen.
Är också "bara" trött och lite illamående till och från.
Vissa dagar är det värre. Har däremot ingen direkt matlust så får ofta tvinga i mig mat.
Ska till BM imorgon och eftersom jag har noll koll på när jag blev gravid vill jag gärna veta detta! Hoppas självklart på ul;)
Tror jag är i v 8 men har ikväll och i tisdags känt sparkar! Är det inte inbillning så måste jag ju vara flera veckor längre gånget. Är lite förvirrad just nu;)
Blomma87, Beklagar verkligen. Har ett par vänner som faktiskt varit med om att barns hjärtan slutat slå i magen och tagit ut nästa med kejsarsnitt lite tidigare och det har gått riktigt bra. Kanske en liten tröst eller vad man ska kalla det.
Kul att vi blir fler!
Var hos bm idag och fast vi har noll koll på när jag blev gravid verkade hon inte bry sig om det utan satte bara 21 maj som bf. Inget tidigare ultraljud här inte:) så jag får stå ut i 9 veckor till innan ultraljudet som alla andra;)
Tycker magen är lite plufsigare än vanligt. Ytterst lite men alltid något:)
Nej det är bara vid speciella fall vi får göra tidigare ul. Vilket jag iof tycker att det är när man har så dålig koll men men.
KUB informerade hon om men man får bekosta det själv om man vill göra det. 1500-2000kr och det kommer vi inte göra.
Får vänta. Räknar med att bebisen kommer slutet på maj så hoppas jag att de flyttar bak mig till tidigare i maj på rul :)
Ojdå! Ja, det skulle vara en chock:)
Är fortfarande osäker på om det är sparkar jag känner men ganska säker. Ska tillbaka om tre veckor och då ska jag ligga på om jag fortfarande tror jag har bf tidigare.
Hoppades hon skulle känna på magen för det gör de väl vid v 12? Så kanske hon kunde känna om jag var flera veckor längre gånget.
Sitter just nu och känner små sprattel. Blir mer och mer säker men jag kanske är bra på att inbilla mig. ;)