BF Maj 2014
Hej hej tjejer! Plussade i lördags och igår fick vi 2-3 på digitala! Enligt mig själv är jag i 4+3 och BF 16 maj! 23 år och bor Skåne, vi har en dotter sen tidigare, född aug-12 :)
Hej hej tjejer! Plussade i lördags och igår fick vi 2-3 på digitala! Enligt mig själv är jag i 4+3 och BF 16 maj! 23 år och bor Skåne, vi har en dotter sen tidigare, född aug-12 :)
Mår hur bra som helst, lite trött bara! Är rädd att jag mår för bra :/ med dottern kände jag hur mycket som helst!!!! Funderar på att gå på ett tidigt UL :) någon annan som vill/ska på de?
Gör man VUL så efter 6+0, nått sånt?? Jag vill inte gå innan 8+0 sådan kan få se ett hjärta' :)
Då ringer jag på måndag :) jag har nog väldigt sen ÄL, hade mens den 6, ÄL den 23-25 (??) och bim den 7-9 (??) plussade 2-3 jag med i söndags så ska bli kul och se hur långt man är! Men det konstigaste av allt är nog att ändå sedan min förra mens har mina bröst ömmat en massa??? aja Time Will tell!
Hur mår ni tjejer? Jag mår fortfarande jätte bra och känner knappt av graviditeten. Lite lite tröttare ich lite ömma booobbs! Men jag har redan börjat svullna om magen på kvällarna xO hur är ni? Vet inte om det har och gör med att det är andre barnet!!
Behöver lite lugnande ord! Växtvärken i magen är väldigt svag (knappt där)'och brösten gör bara super lite ont! Är så orolig att något är fel :( är i 5+0 idag! Är lite tröttare än vanligt. Sen inget mer! Min förra graviditet (född-12) kände jag super tydligt typ Hela tiden :(
Min förlossning började med ont i ryggen kl 11.00'.... Värkar från 13.00... Åkte in vid 15 (var öppen 3 cm på morgonen hos bm)..... 17.00 lustgas....21.00 epidural..00.30 fullt öppen.....dottern född 03.52 med klocka!!! Allt gick bra vi var båda lite extra trötta och sprack inte speciellt mkt, trots klocka :) så nöjd, trots lång förlossning :D så är inte speciellt rädd för att den andre FL ska gå speciellt fort! :P hon föddes på dag 40+6 :)
Var på hälsosamtal hos en underbar bm! Direkt kom vi in på att min 1:A var ganska stor 4310 gram, och i samband med detta beklagade jag mig lite om att de tagit bort v 32 här nere! Nej nej inte vid behov, och sa självklart ska du få ett dock lite senare så de har koll på den exakta vikten (shhhooooo)! Hon kommer heller inte låta mig gå över speciellt mkt!! FANTASTISKT :D sen kom vi fram till min oro för vf jag knappt känner något osv, och snabbt då sa hon att jag kan ju inte lunga dig men det jag kan göra är att boka in ett tidigt (V)UL i v 10! Helt underbar bm :D
Bf -lista ---------- 6/5 Naniismamma - 3:e barnet 11/5 Q13 - 1:a barnet 15/5 sowe81 - 2:a barnet 17/5 luspudel - 3:e barnet 17/5 Lindhaz - 2:a barnet 25/5 tobiq - 3:e barnet 27/5 Klick78 - 3:e barnet
Jag kunde visst inte göra det :P någon kanske kan ändra listan? :P