BF Maj 2014
Hej! Är beräknad till 11:e maj. Hade bim i söndags och tog ett gravtest igårkväll, starkt plus! Första barnet och första försöket! (Insemination)
Hej! Är beräknad till 11:e maj. Hade bim i söndags och tog ett gravtest igårkväll, starkt plus! Första barnet och första försöket! (Insemination)
Vi är 28 resp. 32. Fått en tid på mvc redan den 16/9, är inte det lite tidigt?
Jag är i v.6 nu (5+0) men känner bara av lite molvärk då och då + ömma bröst som växt en aning! :)
Ja här är magen också uppblåst och trög, nästäppa och molvärk i magen och ibland svanken. Och fler symtom kommer väl läggas till under graviditetens gång, är ju bara i v. 6 än :)
5+5 idag, mår också väldigt bra! Molvärk hade jag senast i tisdags, annars är det bara brösten som är "tunga" och spända och blir lite uppblåst i magen på kvällarna + att jag blivit lite förstoppad eller vad man ska kalla det... MVC på måndag!
Behöver lite lugnande ord! Växtvärken i magen är väldigt svag (knappt där)'och brösten gör bara super lite ont! Är så orolig att något är fel :( är i 5+0 idag! Är lite tröttare än vanligt. Sen inget mer! Min förra graviditet (född-12) kände jag super tydligt typ Hela tiden :(
Bf -lista ----------
6/5 Naniismamma - 3:e barnet
11/5 Q13 - 1:a barnet
15/5 sowe81 - 2:a barnet
17/5 luspudel - 3:e barnet
25/5 tobiq - 3:e barnet
27/5 Klick78 - 3:e barnet
Inskrivning idag! +3 kg redan... Väldigt lågt blodtryck men mina värden var väldigt bra :) RUL i vecka .20, blir 9 låååånga veckor...