Inlägg från: six ledge |Visa alla inlägg
  • six ledge

BF Maj 2014

Tjohoo, majtråd - redan Plussade fyra dagar före beräknad mens då jag kände i hela mig att det var något annorlunda. väntar vårt femte barn och fyran är endast sex månader gammal. Kan inte annat än att vara lycklig och känna mig rik. Mår lite småtaskigt och är tröttare... Har en metallsmak i munnen- men annars är allt dandy. Har dock aldrig varit med om att få ett riktigt fett plus på ett par sekunder så långt före beräknad mens... Vad kan det bero på? Nån som vet?

En handfull ungar, glädjen är gränslös.
  • six ledge

Läbbigt juh.... Jag har inte oregelbunden mens, som mest diffar den på en eller två dagar.... Men vem vet. Maken skämtade om tvillingar nästan direkt- och det sätter ju inte griller i huvudet på en 😉...

• six ledge
    prussiluskans skrev 2013-09-04 10:15:08 följande:
    Hej alla!! :D  Plussade imorse, svagt men ett plus var det :) beräknad mens på fredag. Men senaste veckan har jag bara känt att något  är på G. Väntar då mitt 5 barn 15/5  Obeskrivligt lycklig!! :D 

Grattis prussiluskan, känns igen väntar också femman! Har pratat med min BM idag, hon höll på att ramla av stolen tror jag- då fyran är så liten än. Bor på en liten ort, så alla känner alla.... Men för att vara säker på tiden med det starka pluset och allt, och för att vi ska göra KUB så försöker hon ordna ett VUL åt mig. Kan vara skönt att se om det är dubbelt upp eller felräkning av dagar.
Svar på tråden BF Maj 2014