Min kvinna ger mig inte sex-jag vill dö
Lite ligger det nog i det. TS bör sluta stå med mössan i hand och i stället kräva att man börjar ha sex. Att man löser problemet.
Alla vi som lever i den verkliga världen vet att den sexuella aktiviteten avtar/sjunker med åldern, hos de allra flesta. Bland annat på grund av hormonella förändringar hos båda parter, torra, sköra slemhinnor hos kvinnor efter klimakteriet och diverse prostata-/impotensproblem hos män. Och kanske att lusten rent allmänt börjar avta.
Det finns några män som är väldigt aktiva på detta forum. Det indikerar för mig att de har ett sexuellt behov/sexuellt intresse som ligger över genomsnittet. Jag skulle också kunna tänka mig att de inte riktigt får sitt behov mättat därhemma - för då skulle de inte hänga här så mycket.
Jag säger absolut inte det här för att vara elak på något sätt men det är nog bra att ha realistiska förväntningar på sexlivet efter 60. Jag är medveten om att det finns många undantag och har man ett underbart, fungerande sexliv (där båda är nöjda) efter 60 så är jag givetvis den första att gratulera.