salo skrev 2013-08-29 00:00:46 följande:
Tack för svar. Sitter med ett stort leende på läpparna nu. Min 3 åring är just nu både busig och trotsig så att försöka komma ifatt honom just nu hade aldrig gått om han skulle få otyg för sig ( är nyförlöst) eller om han skulle bli trött som du säger kan jag inte slänga honom över axeln och gå heller. Får helt enkelt testa med bräda och hoppas den funkar bra :)
ja jag förstår då inte varför man ska göra det svårt för sig? självklart går mina barn lite längre sträckor per fot ibland också men måste ju välja sina tillfällen och på stan är ju ett tillfälle där dom lessnar rätt snabbt och då är det ju bra med alternativ
och med spädbarn, i februari, snö, massor av kläder, stå och gnälla och tjata när det är jobbigt för små ben. nej tack! hellre "glad mamma"-taktik, dom rör på sig väldigt bra ändå mina 2!
och som sagt, skulle vi alltid följa alla maxlängder och maxvikter så skulle inte våra barn få ha vagn tills dom passerat året antagligen
stora barn blir också trötta! kanske framförallt stora barn som har växtvärk och värk i benen oftare!
lycka till på brädan!