• Anonym (200+)

Jag har legat med alldeles för många kvinnor - frågor på det?

Som rubriken säger. Inte för att jag vet varför någon skulle ha några som helst frågor, men min kunskap om barnvagnar och mina åsikter om stringtrosor på barn är rätt begränsad så jag får väl hitta på en tråd där jag också kan skriva. Och för att vara tydlig, nej, jag är inte stolt och nej, jag är inte ute efter att hitta nästa "offer" här inne

• Svar på tråden Jag har legat med alldeles för många kvinnor - frågor på det?
  • Anonym (200+)
    tooschoolforcool skrev 2013-08-26 00:40:43 följande:
    Har sex och närhet blivit mindre betydelsefullt för dig efter så många erövningar? Känner du dig "tommare" och ångestfylld efter?

Sex är väl kanske inte lika spännande nu som när man var ung, men närhet är absolut lika viktigt, kramar är klart underskattat har jag kommit på Ingen ångest, jag har ju liksom inte gjort någon illa och jag lider inte av att leka i sängkammaren, även om spänningen kanske är lite mindre.
  • MrC

Är du sexmissbrukare?
    Är du sexberoende?
    Något ligg du verkligen ångrar djupt?
    Har du legat med något bara för att du tycker synd om henne, ett "mercy  fuck"?
    Största åldersskillnaden?
    Visst är kvinnor bäst på sex när de är runt 37-42 år? Då vet de fan hur det ska vara va?

3 på en dag är imponerande, vad är rekordet på 1 vecka?

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym (Lasse)

Har du nekat någon vid blotta åsynen av dennes motbjudande underliv?

• Anonym (200+)
    MrC skrev 2013-08-26 02:52:45 följande:
    Är du sexmissbrukare?
    Är du sexberoende?
    Något ligg du verkligen ångrar djupt?
    Har du legat med något bara för att du tycker synd om henne, ett "mercy  fuck"?
    Största åldersskillnaden?
    Visst är kvinnor bäst på sex när de är runt 37-42 år? Då vet de fan hur det ska vara va?

3 på en dag är imponerande, vad är rekordet på 1 vecka?

Jag skulle inte säga att jag är varken sexmissbrukare eller sexberoende. Inte heller ångrar jag något.

Legat med någon som mercy har vi nog alla, och vem vet, kanske har någon varit med mig av samma anledning. 

Största åldersskillnaden... hmmm... ca 5-10 år yngre och drygt 20 år äldre skulle jag tro utan att ha begärt leg

Jag tror inte att man kan säga en ålder när kvinnor är "bäst" på sex. Det är nog en kombination av ömsesidig attraktion, bådas tidigare erfarenheter och tillfället skulle jag tro.

Om tre på en dag är "imponerande" eller tragiskt överlåter jag åt betraktaren att avgöra. Inte helt säker på största antalet på en vecka, men så våldsamt många är det inte - det är ju inte så att jag har haft ett harem och kört någon typ av löpande band-princip               
  • Anonym (200+)
    Anonym (Lasse) skrev 2013-08-26 04:05:01 följande:
    Har du nekat någon vid blotta åsynen av dennes motbjudande underliv?

Nej. Men det är en intressant fråga eftersom jag stött på några kvinnor som absolut vill ha lyset släckt, bara vill att jag ska se dem i en viss vinkel o s v för att "jag har putmage", "jag har bristningar" o s v... jag kan självklart respektera det om man inte är bekväm i sin kropp - men nu talar jag ju bara för mig själv - att män skulle bli avtända p g a något kroppsligt när man väl är i sänghalmen - tror jag är väldigt ovanligt. För min del har jag nog bara blivit mer nyfiken och fokuserad på det de försöker dölja...
  • jag är den jag är
    Anonym (200+) skrev 2013-08-25 21:20:46 följande:
    Som rubriken säger. Inte för att jag vet varför någon skulle ha några som helst frågor, men min kunskap om barnvagnar och mina åsikter om stringtrosor på barn är rätt begränsad så jag får väl hitta på en tråd där jag också kan skriva. Och för att vara tydlig, nej, jag är inte stolt och nej, jag är inte ute efter att hitta nästa "offer" här inne

Fråga; Om du nu tycker att du legat med för många, varför låg du då med dem? Hade väl varit smidigast att "sluta" när du tyckte att du nått en - för dig - "normal" kvot.
  • Anonym (rambo utan kniv)

Var hittar du alla dessa kvinnor ? Jag skulle definitivt behöva ett par mercykastade åt mitt håll.

• Anonym (200+)
    jag är den jag är skrev 2013-08-26 11:21:01 följande:

Fråga; Om du nu tycker att du legat med för många, varför låg du då med dem? Hade väl varit smidigast att "sluta" när du tyckte att du nått en - för dig - "normal" kvot.
    Du har alldeles rätt. Enda svaret på det är väl att under mina mest aktiva dagar så tyckte jag väl inte att det var "för mycket", och att gå i celibat nu känns inte så kul - även om jag lugnat ner mig betydligt nu...
  • Anonym (200+)
    Anonym (rambo utan kniv) skrev 2013-08-26 11:27:30 följande:
    Var hittar du alla dessa kvinnor ? Jag skulle definitivt behöva ett par mercykastade åt mitt håll.

Rätt plats vid rätt tillfälle... koppla på stora charmen och gott självförtroende
  • jag är den jag är
    Anonym (200+) skrev 2013-08-26 11:28:09 följande:
    Du har alldeles rätt. Enda svaret på det är väl att under mina mest aktiva dagar så tyckte jag väl inte att det var "för mycket", och att gå i celibat nu känns inte så kul - även om jag lugnat ner mig betydligt nu...

Ok. Ja, men då så. Då är väl allt frid och fröjd.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (200+) skrev 2013-08-26 11:29:51 följande:

Rätt plats vid rätt tillfälle... koppla på stora charmen och gott självförtroende
    Har du någonsin varit i ett längre förhållande. Var du trogen då? Eller hade ni en öppen relation?

Och nu. Runt 40 - letar du efter engångsligg när du är på krogen (eller var du nu träffar dem) eller är det något mer varaktigt du vill ha och söker efter?

• Sensitiveguy

Har du drabbats av plötslig impotens i ett pågående samlag?

• Anonym (200+)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-08-26 11:42:57 följande:
    Har du någonsin varit i ett längre förhållande. Var du trogen då? Eller hade ni en öppen relation?

Och nu. Runt 40 - letar du efter engångsligg när du är på krogen (eller var du nu träffar dem) eller är det något mer varaktigt du vill ha och söker efter?

Några år är längsta förhållandet och ja, jag var trogen. Nu är jag särbo i en öppen relation och träffar någon annan då och då, men inte särskilt ofta. Är väl lite så att nyfikenheten har lagt sig med åren och erfarenheten.
  • Anonym (200+)
    Sensitiveguy skrev 2013-08-26 12:44:17 följande:
    Har du drabbats av plötslig impotens i ett pågående samlag?

Nej
  • MrC

Var det värt det?
    På vilket sätt är ditt liv rikare efter att ha legat med +200 än om du hade legat med 20? (det normala hade varit 5-30?)

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym (L)
    MissEofc skrev 2013-08-26 16:50:47 följande:
    Heter du Jörgen?
    Jag tror hans namn börjar på L.
  • Anonym (200+)
    MrC skrev 2013-08-26 16:18:40 följande:
    Var det värt det?
    På vilket sätt är ditt liv rikare efter att ha legat med +200 än om du hade legat med 20? (det normala hade varit 5-30?)

Svår fråga. Kan ju inte riktigt jämföra med något annat. Vet inte om mitt liv direkt är rikare, men kanske inte heller fattigare. Men som jag skrev tidigare - ibland kan jag vara lite avundsjuk på de som direkt hittat "den rätta" och delat allt med denna.
  • Anonym (200+)
    Anonym (L) skrev 2013-08-26 17:29:52 följande:
    Jag tror hans namn börjar på L.

Inte så sugen på att berätta vem jag är här, men mitt namn börjar inte på L, och inte heter jag Jörgen heller
Svar på tråden Jag har legat med alldeles för många kvinnor - frågor på det?